Frågor och svar 7 - 14 maj

Lollo: vad anvädedr du för ispelnigs program när du filmar på sims?
Svar: När man klickar på V på sims så filmas de i en minut eller tills man klickar på V igen

Viktoria: Hur gör man en film om Panfu, som man sedan kan lägga ut på Youtube!? Jag har undrat det i något år nu, men har liksom aldrig fått svar så snälla! Hjälp mig nu så är du skit schysst. I vilket program gör du det? Jag har både en laptop som är en Apple och en stationär Windows som familjen delar. Många gör ju det inne på HyperCam. Vad gör man där? Hur gör man där? Hur laddar man sedan upp den? HUR LADDAR MAN NER DET? Det går inte att göra en Panfu film på Apple va? Men som sagt, vi har en Windows också.

Iosefine: Hej igen,det gick inte.Jag fattar inte hur man får inn den på bloggen.Hur man får de sånn där så man bara behöver klicka i,jag får bara en massa koder.
Glada kramar/Iosefine
Svar: Du ska lägga in koden på HTML läge

Iosefine: Du jag kom på en till sak,vet du hur man gör en panfu film eller bra filmar med datorn?
Glada kramar/Iosefine :)
Svar: Man laddar ner Cam studeo Men jag vet inte hur man gör sen :S

0485: Hej!
Jag har en fråga:
Hur får man en sån där färgglad bolly??
Svar:Innan panfubloggslistan kom så fick man en sån för att man hade en panfu blogg men man kan inte få den nu

0485: Hej! Vet du vad Club Penguvin är för något??
Svar: Såklart jag vet. De är som panfu fast man är en pingvin.

Ackeee: Hur skulle jag kunna bli dagens panda?
Svar: Såhär har jag skrivit på ett annat inlägg om att bli dagens panda: För att bli dagens panda ska man ha gjort något speciellt. Typ: Varit extra snäll, varit hjälpsam, varit underhållande, varit närvarande...
Eller åtminstnde stuckit ut bland de andra pandorna.
Så om du är nått av de på panfu så kanske du blir dagens panda :)

Glassen: Hur gör man ett mystist samtal i panfu hjälp hörde du hade gort det??? snäla hjälp!!!!
Svar: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4

Hello67: Är kick off den enda manga bocken du har läst?
Svar: Nej, såklart inte, men de är den bästa mangabok jag har läst

PandaRebban: Hej!
Jag har några frågor:

1. När är din nästa panfuträff, och vist är staden snyg?

2. Hur kunde du få se den altså din smygtit?

3. Gjorde du något mer när du var bort rest?

/PandaRebban :) <3 --> =) XD
Svar: 1: Vet inte :) Ja den är snygg
2: Hihi, de är ett hemligt knep... men jag kan säja sohär: De var inte byggarkillen som visade mig och jag tog ijänkligen inte bilden  XP
3: Ja, fast inget annat än att vara på lägret men de är klart att jag gjorde mer än de XT

Apan00: Hej!
En fråga:
Var bor du Lomise????
Svar: Litet ställe nära stan,
bor jag ej som indian.
Inte stock och inte Malm men mittimellan där,
får inte säja just presis men nog ällskar jag mitt här.
Rimma, svimma, simma kan jag göra varge dag,
när sommaren är här de låter kul och bra
Jag få inte säja men hoppas dikten är en ledtråd :)

Adnan_von_panfu: HUR FÅR MAN EN NYHETSBREV?????????
Svar: Maila till panfu och skriv att du inte får några nyhetsbrev

Ställa17: jag har registrerat mig på youtube men hur gör man videor???
Svar: Jag gör videor på Windows Movie Maker som på de flästa datorer har, om man inte har en allt för gammal dator vill säja 

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på.

        

Postat av: glassen

lomis kaan iinte jag få vara bland dina länkar bara för du är det på min blogg glassen.webblogg.se

2010-05-14 @ 19:46:47
Postat av: Iosefine

Tack Lomise för hjäpen.

Glada kramar/Iosefine

2010-05-14 @ 19:48:04
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: vik0048

Vilken häftig idé! När du gör en berättelse så använder du dig av din panda, med flera osv.

Men alltså, hur tar du bort namnen under!?

Tack för svar.<3

2010-05-14 @ 22:18:06
Postat av: vik0048

Kan du berätta exakt hur man laddar ner hyper cam för windows? Gärna för apple/macbook med om man nu kan ha det på apple/macbook

2010-05-14 @ 22:21:45
Postat av: lollo

ok men hur får man in vidiorna på movi maker sen

2010-05-15 @ 10:16:54
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: william568

Jag vet hur du fick titta på staden i smyg,på den tyska panfu bloggen visade dem en bild på staden i smyg i ett inlägg, http://www.panfu.dk/

2010-05-15 @ 12:02:25
URL: http://panfumorot.blogspot.com
Postat av: Emma

Tja Lomise



Fråga 1. hur klistrar man in sin header på sin blogg?



Fråga 2. hur får du så bra bilder?

tar du dom själv med en kamra och sen läger in dom, (Fråga 3.) men hur tar du bort bakgrunden på dina bilder så bara du eller någon annan bara syns?

2010-05-15 @ 20:17:01
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: Emma

du behöver inte svara på fråga 2. jag har redan fått veta det

.

2010-05-16 @ 10:16:49
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: Fickan

När du skapade din blogg på blogg.se, kostade det då??? svara snarast please!

2010-05-17 @ 16:12:51
Postat av: bick321

hej kan du lågga in i panfu den 19/5-10 i pandaland snälla

2010-05-18 @ 07:29:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0