Klipp i menyraden

Nu har jag fixat så de fins Youtubeklipp i menyraden. De flästa har nog Mixpod, jag vill ha den men för att ha en sån måste man ju vara medlem och de kan dröja flera månader innan jag får bli medlem på nått nytt så de är lättare att ha Youtubeklipp tycker jag :) Och dessutom så börjar ju inte dehär klippen så fort man kommer in på bloggen utan man kan sätta på de när man känner för de istället för att behöva pausa varge gång man går inn.

Jag valde de poppuläraste innom 4 kattegorier: Nyhet, Sims 3, Panfu och Petshop.(Av de jag gjort)
När jag skulle lägga in de blev de en massa krongel. Menyraden försvann, klippet blev för stort, jag råkade återställa kodmallen, täxten i menyraden blev pungtad och en massa som inte gjorde de lätt.
Om de är ett annat klipp som du vill ha med istället så är de bara att skriva de i en komentar :)
Tästa att spela upp alla samtidigt :D De är som tortyr XD De käns som att öronen börjar blöda XD



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0