Lomise och Lunie

Hej!

Hej!
 

Idag är jag med min kompis Lunie


Och det är VI som skriver idag

Och därför är Lunie dagens panda


Åhh vilken överaskning! (inte helt överaskad ;))


Men de är bara Lunie och mina andra kompisar som får skriva inlägg tillsamans med mig. För jag har märkt att några av er vill skriva på min blogg men tyvärr så känns det inte som om de är min blogg på nått sätt :S


:S


Jag får känslan om hur Ella och Max har de när de ska skriva tillsammans :)


Och idag får man en vår-bakgrund i prylmaskinen


Ja, den är jättefin :) men om man inte är GP så är den... mindre fin


Och tråkig
 


Ja, de också
 


Det var nog allt
 


Hej då
från Lomise och Lunie
(←Gammal bild)


Postat av: berre

hej

2010-05-14 @ 17:33:17
Postat av: berre

gå till pomis blogg han har gjort nåt till dig

2010-05-14 @ 17:34:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0