Mina smilisar

Glad :)  
Ledsen :(  
Tunga :P  
Skratta :D  
Förvånad :O  
Blinka ;)  
Osäker :S  
Gråter ;(  
Tyst :|  
Blinka/tunga ;p  
Funderar :question:  
Rulla ögon :rolleyes:  
Kär :love:  
Rodna :blush:  
Arg :mad:  
Cool :cool:  
Trött :tired:  
Stora ögon :bigeyes:  
Tumme upp :thumbup:  
Tumme ner :thumbdown:  

Postat av: Jontis (Pomis)

Hej Lomise!:)



Skulle du kunna skriva på din blogg att jag har börjat att skriva igen?

Det vore jätte shysst:)



/Jontis (Pomis)

2010-05-02 @ 14:21:11
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: jossan???

Snälla Lomise, jag vet att det här inte hör till blogginlägget, men kan du hjälpa mig? Om man gör en omröstning på fnul.se hur får man den då till sin hemsida? Snälla hjälp mig!!!!

MvH jossan

2010-05-02 @ 17:45:41
Postat av: Glassen26 din bästa fän

hej lomis hur gör man smailisar snäla bräta tack för att du titade på min blogg jag har ändrat den lite ochså !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!till värdens bästa lomis

2010-05-02 @ 19:01:31
Postat av: flippflopp3

:thumbup: :cool:

2010-05-24 @ 19:24:36

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0