Panfu idag_Ny stad och Jay-Pea

Ny stad! De ska förnya staden! Titta vad byggarkillen har gjort!


Och såklart är Max och Ella välldigt glada för de, hur vet jag de? Jo, jag såg dom två och några till dansa brevid idrots planen för att fira :D Jag till och med tog bilder i smyg utan att de märkte nått :)


Och de är ju ett äventyr med att Jay-Pea pratar konstigt. Han är i sjukhust och doktorn vet inte vad hon ska ge för sorts medesin. Som tur är kunde jag översätta ;)


De första han säjer är förkylning (tror jag) andra sjukdommen är snuva, tredjr är feber och fjärde är kliar i näsan. Enligt doktorn är han alergisk mot nått :S Hon ska ge han medesin så man får venta en dag :( Men för att han skulle må bättre bjöd jag han på bokstavs soppa :)

Och titta vad jag fick av Elois, en bild på när hon var i lådan på Pokopets äventyret:


Titta vad jag fick av Iosefine :) :

Jag skulle gärna bli din vän men jag godkände den inte på en gång... Jag gör nämligen så att jag inte bara godkänner vänskaps inbjudningar bara sådär, jag vill liksom lära känna pandan först. Du får skicka en till Iosefine :)

Postat av: Ioseine

Hej hej,ja vad bra att du gav honnom bokstavssoppa.

Det var säkert gått.och jag hoppas staden blir fin.

Så du märkte att jag var där?Såg du brevet jag sicka det där,att om man vill bli ven?

Glada kramar/Iosefine :) :) :)

2010-05-04 @ 20:54:00
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Linny123

hur får du bilder på länkarna???:O



// Linny123

2010-05-05 @ 15:47:41
URL: http://ilovepanfu.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

hej angående min header hej lomise

jag skulle inte vilja ha nått spel på min header jag vill ha en bild på mig pompomkitty fast färglad och jag vill ha min text pompomkitty.blogg.se också också vill jag nästan ha som dig om det går bra!

2010-05-05 @ 16:24:50
URL: http://pompomkitty.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0