Panfu idag

Idag funkar levelmaskinen för er som inte är på level 40

Och i dagens nyhetsbrev får man en tv :)

Idag träffa jag Amandaseh :)
Hon märkte inte mig förrens äfter typ 5 minuter ^^
Vi klädde ut oss till spöken.

Amandaseh är dagens panda


Jag mötte även 98_Cool:


Till Viggostig: Hej, imorgon ska vi ju träffas :) men innan de ska jag vara på hattparad :P Men om de regnar så ska jag inte gå... så du kan väll gå in vid 12 på Pandisa i kiosken (sen går vi till min koja) och om jag är i där så betryder de att jag inte går till hattparaden och att vi kan greja tidigt.
Men om jag inte är där så betyder de att jag är på hattparaden och vi möts k.l. 14 (2) och om jag ändå inte skulle vara där så så lovar jag att jag kommer vid 15 (3). Låter de bra?


Och här är en video jag gjorde idag. De kommer snart att komma en liknande men en roligare, ni får se :P 
 
            
                

Postat av: adnan_von_panfu

HUR FÅR MAN EN NYHETSBREV?????????

2010-05-12 @ 20:01:52
Postat av: amandaseh

hej hehe jag hade inte världens finaste kläder på min precis hehe men jag har aldrig varit dagens panda så jag tackar dig lomise jätte mycket!!!tack,tack,tack osv.////en lycklig amandaseh =)

2010-05-12 @ 20:13:02
Postat av: glassen

rolit vill träffa dig på en spesil träff snäla!!!

2010-05-12 @ 20:13:04
Postat av: Iosefine

Gick in med min andra panda och jag gick upp i level och det gillar jag men det var levelmaskinen som gjorde så att jag gick upp i level,

min andra panda heter sofiapeggyamanda.

Jag gjorde den med några kompisar.Glada kramar/Iosefine

2010-05-12 @ 20:49:25
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Stella17

jag har registrerat mig på youtube men hur gör man videor???

2010-05-13 @ 08:05:11
Postat av: adnan_von_panfu

ja fyller år idag! 13 maj

2010-05-13 @ 08:48:06
Postat av: Viggostig

Kommer dit! :)

2010-05-13 @ 10:07:43
Postat av: Duncen

Man kan inte se klippet för mig:( det står:



Detta klipp visar WMG och Sony Music Entertainment.

Videoklippet finns inte längre.



Det står när jag trycker på videoklippet

2010-05-13 @ 11:40:37
URL: http://panfusyskon.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0