Panfu idag

Idag träffade jag Silja_cool och MariaBegemot

Maria är dagens panfa. För att de är första gången hon träffade mig :)

Idag får man en Prickig lampa i prylmaskinen:


Och idag går man upp en level i Levelmaskinen:

Och när de kommer till Ella och Max så skrek hon ut att han var en bebis, typ:

De påminner mig om bilden när de skulle tästa bebismaskinen för första gången:

Innan man kunde bli en bebis så fans maskinen men man kunde inte gå in i den.
Jag tycker att man ska få napp i munnen när man blir bebis, eller att de kommer upp ett Gaga i pratbublan ibland eller så, för de är många som går in där bara för att visa att man är GP eller sånt.

När jag skulle tästa den så råkade jag komma åt en annan maskin som gav mig en kraftig stöt...

... så jag han inte tästa bebymaskinen idag :( Men jag tästar den sen när jag inte känner mig som ett åskmoln ;)

    

Postat av: Linny123

Lomise jag har lagt upp bild på min panda och sånt nu:)

2010-05-22 @ 12:01:01
URL: http://ilovepanfu.blogg.se/
Postat av: Stella17

mariabegemot är min bestis jag har till och med hennes telefon nunmmer men jag känner henne inte på riktigt och jag har hennes e mail!

2010-05-22 @ 14:08:59
Postat av: hello67

Jag tycker okså att det är så att det är många som går in i maskinen får att vissa att dom är gp.För utt var jag liten men det är tråkigt.I jäntligen om man är liten ser man lite utt som en bebis (tycker jag) hi hi

2010-05-22 @ 18:32:13

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0