Spesiellt Temafredag

Äftersom de var barnens dag idag på min skola för dagisbarn så var de inget tema idag. De är Barnens dag imorgon också för almenheten. Men jag ska ändå visa lite kul kläder äftersom de är mycke kostymer på Barnens dag.
Här är Prillan och räven från Petsom och findus:

Här är Petsons gård, bandet till den pjäsen klädde ut sig till hönor ^^ :

Och till sist; såhär ser jag ut när jag haft mycke spännen och hårsprej i håret:

Jag är med i pippipjäsen och spelar en tråkig och snorkig dam, ni vet nog vem ;)
Ni får se en bild på vem jag spelar imorgon

Postat av: hanna <3

hej! lilla jag har frågestund på bloggen titta gärna in och ställ en fråga eller två! ;) fin blogg btw !!

2010-05-28 @ 15:09:29
URL: http://appeltoffts.blogg.se/
Postat av: PandaRebban

Snälla kan du je mig Pomis 10 `s blogg adress NU.



Jag har brotom.



Kan du vara min brev vän skicka ett mail till mig du kan ju se min mail adress.



/PandaRebban :) PS. Jag behöver den NU!

2010-05-28 @ 16:38:49
URL: http://laget.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0