Jay-Pea del 2

Nu fortsätter jag med Jay-Pea äventyret. Gå till sjukstugan... Där fins en lapp:

Vi ses i Professor Bookworms laboratiorium. Hälsningar Dr. FeelGood
Av henne får du medecin

Den smakar bläää men Jay-Pea värkar må mycke bättre :)
Som tack fick jag en konstig dräckt som är super mysig men välldigt trong.

Jag tästade att göra magplask på golvet och jag hoppade upp som en pankaka!
Sen tästade jag att hoppa från sängen och de var lika kul.
Jag hoppade till och med från sjukstugan.
Ni skulle sätt Jay-Pea's min när jag studdsade upp :)
Till slut hoppade jag till och med från vulkanen :O Från helikopterplattan.

Jag studsade på marken till träs, från mark till trän, mark, träd, mark, träd tillslut slutade jag att studdsa och jag landade nedanför min koja.

Men när jag skulle klättra upp till min koja så gick min dräckt sönder och de blev ett stort hål :(
Jag åkte bil till pompom ladan och bad den lilla Helmet att laga den.

De gjorde han, för han är ju van vid att klättra och att då rispa upp kläder och ryggsäckar. Han fick låna nål och tråd av Ställa och han lagade min dräckt superfort :)

Postat av: Iosefine

Hej,kul att du fick en drägt et fick jag med,men sund att den gick sönder,men vilken tur att du fick den lagad.Jag såg att du hjälpte pompomkitty med att fixa henes bakrundsbild,hur gör man så man få det där.JA eller sånt mönster./Iosefine

2010-05-05 @ 18:56:46
Postat av: Silja

Haha.. Kul att den passar igen! Skulle vara kul om jag kunde göra nått såntdär! Ska tänka på saken...



// ♥Silja♥

2010-05-05 @ 19:04:54
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Duncen

Jag fick ingen:( fastän jag hade gjort klart "mini" uppdraget:(:( och dessutom så kan jag inte göra om det för att den finns inte i äventyrs boken

2010-05-05 @ 20:04:08
URL: http://panfusyskon.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0