Vem på Sims?

Hej, jag ällskar att göra av folk på sims men just nu kommer jag inte på någon att göra.
Kan ni ge förskag på en seriefigur eller liknande som jag kan göra som sim på sims 3.
← JAG (Inte så bra va?)

Postat av: amandaseh

hej igen lomise!!!jag har sims 3 men jag vet inte hur man gör för att köpa ett hus,det går ej...:(men jag har skapat figurer och det finns en grön färg så du kan göra shrek och hon...eh...prinsessan typ!!!om du inte har sett filmen så är dem träsk troll om du inte vet vad ett träsk troll är så se på filmen ;) heeejdååå

2010-05-05 @ 19:42:04
Postat av: sara = sattastugan

en tjej med brunt kort hår och som är till axlarna, bruna sockar och blå tajts, en vitt linne ocg medel brun, typ ljus brun på hudfärgen, det ska alltså vara ett vitt linne, blå tajts, en svart öppen jacka, bruna sockar och brunt, kort hår som sitter fast i en snodd.

2010-05-05 @ 19:58:06
URL: http://sara.rosavita.se
Postat av: alexsandrof

lomis min mamma har gete måga sims spel men för sök att göra alla myliga saker och här är tips till smailysar =)glad =( lesen =O den vet jag inte =I vanlig =D skratar hälsningar från alexsandrof hej då lomis

2010-05-05 @ 20:38:24
URL: http://@alexsandrof.bloggen.se
Postat av: Apan00

heej!

hmm...du kan ju göra....ehh...

jag kommer inte på någon...

Hej dååå Lomise!

2010-05-06 @ 15:57:50
Postat av: Anonym

du jag vet har du set princec braid??? den som e princecan kan du göra från nån som heter glassen

2010-05-07 @ 17:06:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0