Frågor och svar 5 - 13 Nov

Tuatua: När jag ska klistra in koden till min header så kommer inte headern fram i min blogg ;(
Jag behöver hjälp ;(
[Länk] Jag inte hjälpa dig mera än det inlägget

nissas: hej lomise! du vet när man skriver en kommentar då står det: namn hur kan du ändra det puss nissas
I kodmallen kan du lite längre ner hitta en kod som inerhåller typ: 
Kommentera inlägget här:
Namn:
Och så vidare. Ändra bara de koderna till detdu vill ska stå :)


JASAPANDA: asså jag fattar inte med det här ta bilder på datorn vadå hur gör man snälla svara lomise!
[Länk]
JASAPANDA: lomise kan jag ta en kort från datorn på mitt rum t.ex hoppas du svarar
Om du har webkamera kan du nog det. Me annars kan du ju
JASAPANDA: lomise kan du svara och hjälpa mig? jag tog kort på datan sen gick jag in på paint då gjorde jag bilden lite mindre sen skulle jag ladda upp bilden på min blogg jag skulle lägga bilden på ett inlägg när jag laddade upp bilden så händer det inget det bara blir vit bakgrund och då söker jag bilden och då kommer inte bilden :( kan du hjälpa mig och svara varför det blir så snälla :mad: tacksam för hjälp och svar :)
Det var ovanligt :S Tästa att spara bilden i ett annat format och testa sen igen

cken: Lomise, en fråga:
Vet du hur man ska göra för att bli känd som
du i panfu? Hur blev du känd?
Var snäll, bra och aktiv i flera månader/år så kommer du nog bli känd :)

Bobby10:
Lomise har bara en fråga bor du nära Göteborg...?
Ja, typ

wobby1: Hur får man rörliga bilder till länken som bilder?
Rörliga bilder gör du på Gickr.com

haka: hur får man läkarana vara bara ett ord tilexemper här då kan man trycka på den hur får man det så?
Bland värktyen (typ där man laddar upp bilder, ändrar texten mm) fins det en liiiten kedja. Markera det som du vill ha som länk och klicka på den. Sen klistrar du in en län där och Infogar.

cken: Hej Lomise! En fråga till nästa Frågor och Svar:
Hur gör man en film i sims (2)? Asså jag vet att
man filmar med V men hur gör man efekter? Text och så? Tacksam för svar!
När man filmat på Sims 2 (med V) så sparas filmen någon stans på datorn. Leta fram filmerna och redegera dem på Windows Movie Maker. Om du inte har det så vet jag inte :S

linusros: hur gör man en header som du har gort
Jag vill gärna inte säga. Är rädd för att andra härmar mitt sätt då

Bonggos: Hur skirver man med blått på sin blogg?
Skriv en liten grej för att tästa... typ HEJ. Gå sen in på HTML grejen på inlägget. då står det ju bara HEJ där. Sen skriver du in koderna nedanför så att det ser ut såhär:
<span style="COLOR: #3333FF">HEJ</span>
Och ordet blir blått. För att byta färg går du in HÄR och välger färg som du klistrar in där det står:00ff00

Pidgeotto:Du vet väl att du har varit med i en Panfureklam?
Jaa. Många tycker att jag skryter om det.

Tuatua: Asså,jag går i 3:an.
Får man en dator i nån klass?
Jag har hört att man för Jobba med datorer när man går i skolan som kommer efter 5:an (kan inte så mycket om förskola & det xD)

Panolia: jag vill så myket ha en blogg men min mamma sejer att jag är för ung så hur gammal var du när du fick blogg snälla hjälp
Svar: Jag var 12. Men säg till henne att man inte kan vara för liten för att ha blogg. Klicka HÄR och visa din mamma så får hon se hur fel hon har :)

Bobby10: Jag har en fråga jag är en bloggare men inte en panfu bloggare utan en dag bloggare jag földe ditt råd hur man lägger dit ett vidioklipp från youtube jag klickade på bloggare eller nått sen så kommer jag till en sida typ bli medlem på gmail va i??? :O Jag har blivit medlem i gmail men det är ju inte det kontot jag använder när jag bloggar jag använder hotmail! :O
Asså jag fattar ingenting måste man vara medlem på gmail för att lägga upp nått i så fall undrar jag är du det Lomise? :O Snälla hjälp mig ska lägga upp ett roligt klipp... Snälla hjälp mig! :O
Menar du ladda up På You tube eller ta ett klipp där ifrån och visa på din blogg? För man behöver inte vara medlem för att visa på bloggen.

Viktoria: Hur gör man ett radioinlägg!? Jag vet bara hur man gör ett videoinlägg!
Det är typ samma fast det är en ljudfil man redegerar och inte en video

Chloes: Lomise snälla visa hur man får snö på bloggen
Jag vet inte riktigt än :( Den koden jag hade förra året fins inte längre liksom :( Men jag ska försöka svara när jag vet :)

Rebecca10: Vad skrev du google för att hitta dendär headerbakgrunden? Om du inte vill berätta, så kan du tipsa om en annan bra headerbakgrund/er.
När jag hittade den surfade jag runt väldigt länge, men inte på Google. Mitt tips är att inte leta utan surfa runt och spara någon om du råkar hitta en

SEBASTIAN: Hej Lomise kan du hjälpa mig för asså jag vet inte ur man lägger till låter på sin blogg från youtube snälla svara mvh sebbe
[Länk]

Eira: Du måste svara på den frågan om du kan gå ner i...Det som liknar spagat!...JA, DET ÄR VIKTIGT!
Jag kan inte gå ner i någonting typ :P och särskilt inte Spagat ;)

pomspanda: Jag kan okcås göra så som du Står du upp när du går ner i brygga eller ligger på rygg?
Jag kan inte gå ner i det


Postat av: Viktoria

www.designadinblogg.se



Att ingen vet om den o.O!

2010-11-13 @ 18:01:37
Postat av: wobbby1

hej! Kan du säja det svåra sättet som du sa på den hur man gör en blogg och då skriver du att du inte tänckte gå inpå det nu! så kan du säja det sättet!

2010-11-14 @ 10:04:43
URL: http://melonerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur får man:

- Titeltext?

- Kommentarbakgrund? (Du har ju en sån grön)

2010-11-14 @ 11:15:41
Postat av: Rebecca10

Glömde skriva namn. :blush:

2010-11-14 @ 11:16:27
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Hur får man dendär rörliga panfureklamen?

2010-11-15 @ 14:46:05
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: AlmarEnoir

Hej,

Jag har två frågor.

1.På min blogg, när jag skulle lägga till ett pandaspel försvann allt på sidan!Hur får man tillbaks sakerna på sidan?



2.På sims 2 när man tar på möbel sakerna, vart hittar man en garderob?

2010-11-17 @ 07:01:12
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: himeln11

Hur gör du när du betalar ditt

guldpaket (gp)?

Vill gärna veta!

2010-11-18 @ 18:05:00
Postat av: Pandan_Nelly

Vad är ditt favvodjur i panfu?

2010-11-21 @ 13:44:44
Postat av: noahhanninen

snygg blogg den är AS grym

2010-11-21 @ 17:37:25
Postat av: noahhanninen

aså hur har du gjort en sån stor och bra blogg kan du gå till igloon kl 18:00 plz plz 2010-11-21 söndag plz

2010-11-21 @ 17:41:25
Postat av: noahhanninen

snälla svara plz

2010-11-21 @ 17:45:10
Postat av: Rebecca10 ♥

Hur får man den rörliga panfureklamen till sin blogg?

2010-11-23 @ 17:40:07
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: wobby1

Hur får man musik på sin blogg( alltså bakgrunds musik!)

2010-11-25 @ 18:46:47
URL: http://melonerna.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0