Ros och en... Martin

Hej!
I slöjden gjorde jag en handdocka :P


Jag kallar figuren för en Martin och ska göra en sån pär klasskompis xD
Alla tyckte att det såg ut som en i klassen så därför heter den en Martin ;)
Om ni undrar så räcker handdockan ut tungan xD

I går var jag på marknad och såg att min mat-tant var superbra på att göra tårtdekorationer :D
Jag fick göra en ros :D


Den är inte gjord av marsipan men av... något annat xD Men den smakar inte lika gott som marsipan (:()



Postat av: pappare <3 ;)

Lomise snälla svara på detta..var hittar man backrunder till sin header? jag tänker absulot inte ta din men jag vill ha nån iallafall men om de är bara den saken så nej tack emn snälla svasra på de!

2010-11-29 @ 19:15:41
URL: http://pappare.blogg.se/
Postat av: pappare <3 ;)

Lomise snälla svara på detta..var hittar man backrunder till sin header? jag tänker absulot inte ta din men jag vill ha nån iallafall men om de är bara den saken så nej tack emn snälla svasra på de!

2010-11-29 @ 19:16:03
URL: http://pappare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lomise, jag tycker du är jätte cool för att du är 14 år och dina vänner kanske tycker att du ska sluta med panfu, men du gör det du vill och det tycker jag är så bra!

Fortsätt med det du gör och låt ingen stoppa dig tills DU tycker att det är dags<3

Du är bara BÄST!!

2010-11-30 @ 12:33:44
Postat av: Dijamant

min släkt är gete bra på att baka min mammas kusin gjorde en björn tårta alltså den såg ut dom en brun björn den smakade got och så gör hon bätre rosor en dig oxh alla andra på världen bara jag hade en bild

2010-11-30 @ 17:13:38
Postat av: Pandalej

Hej!

Så snygg blogg! Vill du bli min vän i Panfu?

2011-02-13 @ 16:24:22
URL: http://fillanssuperblogg.blogspot.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0