Sims 2 eller 3?

Hej! La märket till att alla hade olika synpungter på Sims 2/3 :)
Såhär tycker jag:
Visst, Sims 3 är bättre i väldigt myckte.
Men några saker är bättre i Sims 2.
Innan jag började spela Sims 2 spelade jag Sims (1). Jag tyckte faktiskt att det var bättre :O Alltså inte i grafik utan i själva spelandet :S Men efter ett tag gillade jag Sims 2 MYCKET mer! Så ja fick
(/samlade/lånade ;)) alla sims 2 expantionspaket och alla prylpaket (förutom en :() och så gick det ett par år så kom Sims 3 ut! Så jag sålde jultidningar för att få Sims 3 :) Så nu tror jag att jag börjar gilla Sims 3 mer :(:S:)
Vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt :S
Tycker att Sims 1,2,3 är som de tre Windows sorterna ;p

Jag har den i mitten (Windows Vista) i fall ni undrar :P

Så jag tycker att både Sims 2/3 är bra men att man alltid ska anpassa sig för det nya :) Så liksom om man spelar bara sims 2 och så kommer det ett sims 4 man vill spela kan det vara svårare än om man hade spelat sims 3 i stället :)

Men om man bara spelar sims 3 men saknar sims 2 så kan ni slå på simmarnas tv. För allt som visas där är sims 2 :D:D:D





Postat av: AlmarEnoir

Fina bilder!

Fast jag har bara

spelat sims 2,det

spelade jag hos min

kompis som heter Ellen,

Jag vill ha sims, men jag

hinner typ aldrig köpa det!:(

2010-11-01 @ 21:52:42
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: Fiatpanda

Hej Lomise! Jag håller med dig! Men jag har inte Sims 1 eller Sims 3, men jag har Sims 2, men inte till data, utan PS2. Jag håller med dig, Sims 2 är roligt! Jag ska önska mig Sims 3 i julklapp, hoppas jag får det! :) Hejdå! /Fiatpanda.

2010-11-02 @ 10:17:16
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: Ly

Jag har bara Sims 2, men det är väldigt många! Jag har förresten också Windows Vista. (det är med enkelV) Sims 2 är roligt! Men jag tror jag vet varför Sims 2 är roligare än Sims 3, för du har ju så många extra Sims 2. Och det har ju jag med ;)

2010-11-02 @ 16:43:53
URL: http://lypandan.blogg.se/
Postat av: Juliaplutt<3

Hej Lomise,jag har bara sims2 hemma (min syrra har sims 1 i Rävmarken eller här i Bengtsfors)(Rävmarken ligger i Ed)Johanna (min syrra hter johanna)har alla expanshons paketen(staving?)till sims 1 önsnkar mig sims 3 i julklapp!

Ha det gött ikelkött!

ps.jag ÄLSKARdin blogg<3!!!(alla andras panfubloggar oxå)hej då

2010-11-03 @ 13:55:51
Postat av: Juliaplutt<3

Hej igen!Johannahar alla prylpaketentill sims2 oxå.hej då<3

2010-11-03 @ 13:57:20
Postat av: Stella8

Jag kommer alltid att tycka om sims 2 oavsätt vad någon annan säger om sims3.

2010-12-16 @ 18:53:35
URL: http://stellapandan.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Jag har Sims 3 Expansionspaket och Sims 3 Destination Världen. Fick låna Sims 2 Året Runt av Rebecca10 men har fört det tillbaks nu. Jag tycker om både Sims 2 och 3, kan inte riktigt välja vilket som är bäst...

Har du förresten sett att på Sims 3 i Sunset Valley lever man i Mortimer Spökhs barndomstid? Känns lite konstigt att i så fall på Sims 2 så skulle alla simmar man gjort som barn på Sims 3 vara åldringar...

2011-01-18 @ 16:48:50
URL: http://panfustella.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0