Ung och bortskämd

Nyss såg jag reprisen från Ung och bortskämd
Deltagarna i ”Ung och bortskämd” Frv, övre raden, Jerry Lahj

Har ni sett den? Jag tyckte de var såå himla... Bortskämda  När de inte hade vatten kvar, tänkte de inte på att man kan koka snö och ha det som vatten? Alltså till toan. Och när de skulle laga mat, Hallåå: Stek lite kött i taget. Alltså, vi kanske inte skulle tänk på de sakerna, men de är ju liksom vuxna! (Eller ja, i ålder i alla fall ;))
Och i köttfabriken, Själv skulle jag inte allt tycka det var så vidrigt. Kanske äckligt men inte såå äckligt ;) (Min nära släckting är slaktare så det kanske är därför :P) Skulle gjärna varit med där och äga ut alla "vuxna"  Jag kanske låter lite skrytig nu men jag är uppväxt i en familj som är väldigt ambegös. Jobba med kött, laga mat, meka med bilar, fiska med fiskebåt, överlevsutmaningar, lantbruk... Det är min släkts livs-stil :)

Postat av: Viktoria

HUR GÖR MAN ETT RADIOINLÄGG

2010-11-09 @ 19:19:38
Postat av: lola100

Jag såg också på det, det hållde på såhär.:

Asså, typ, liksom, seriöööst!

Tänk där de satt vid sina datorer och ropa på sina föreldrar: "Kan jag få frukost?""Kan jag låna lite pangar""kan du ta min tvätt?" och föreldrarna svara:

"Ja", "absolut" och sedan tycker jag att, när man är 23 år så borde man väl klara att vara bland lite kött? det är en jordenruntresa som gäller! Kan man då inte bara putta på en köttklump? De är 18-24, inte 5!

2010-11-09 @ 19:28:38
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: pajpandan

Har sett den... dom är rätt bortskämda... rätt bortskämda?! dom var super bortskämda... :S

2010-11-09 @ 19:44:29
Postat av: Ly ♥

Lomise, även om vi har jätteolika ålder (9 och 14)

så känner jag mig ganska lik dig. Jag känner mig liksom "äldre" än vad jag är. Jag vet inte vilket sätt jag menar men vi är typ lika på nåt sätt.

Du bor ganska nära Göteborg, jag bor i Stockholm,

vi har båda Windows Vista, använder datorn varje dag... Det känns som ännu mer som är likt! Jag kommer inte på allt. Jag vill så gärna träffa dig!<3

2010-11-09 @ 19:50:23
URL: http://lypandan.blogg.se/
Postat av: ragdoll

vadå skryta? (ironi) hahahahaha aa men tänk om man kunde shopa precis när man ville och åka vart som hälls när som hälls vore inte det litte skönt? men det skulle nog inte kännas lika dant om man bara fick allt....

2010-11-09 @ 20:44:29
Postat av: frida

jag hade ej täänkt på att koka snö?



jag hade tykt att de va jätte ekligt på en kött affär osscchhh... hade inte ens följt me



fast jah e lite bortskämd ( ialla fall va dem i min klass/paralel klass säger ... blev jätte förvånad faktiskt när dem berättade att dem var tvungna att betala saker själv som inte jag behöevr O_o

2010-11-09 @ 20:49:05
Postat av: Eppelskrutt

Haha, håller med dej helt! Vi skulle äga ut dem såå lätt! :D Haha, vi far dit nästa sesong va!? ^^ Haha!

2010-11-09 @ 20:56:44
URL: http://panfueppel.blogg.se/
Postat av: Emmy_10 ♫ ♦ ♣ ♠ ♥

Jag såg det, lite såg jag inte, men det mesta xD Köttfabrik, uuuuuuuuuääk! Det var ju stora köttklumpar liksom, och med STORA menar jag verkligen STOOOOOOOOOOORA! xD



Håll höjd :D

Emmy_10 ♫ ♦ ♣ ♠ ♥

2010-11-10 @ 15:18:48
URL: http://klaracoolsblogg.blogspot.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0