Sagan

Hej! Nu är jag klar med min nya saga :D Den blev mycke kortare än de tigare jag skrivit. Den förra hade typ 9000 ord men denna har "bara" 3000. Men jag hoppas att den är spännande ändå. Den heter Still är tillbaka.

Det var extremt många som ville vara med och som ni förstår kunde jag ju inte välja alla. Jag kunde ju ha gjort det men då hade sagan bara handlat om att någon träffar 70 pandor och det hade ju inte varit så kul :S
De som kom med var:
Pomis, Ragdoll, Lunie, Amandaseh, Treeo, Bambupa, Pomspanda, Sheris, sattastugan, fghij, liva16, Siik, stella17, JAKOB, Chloes, Goldy och Linde123, Elwin och Adnan_von_panfu
Den ena med större roll än den andra. Några näms bara men är i alla fall med. Så om du är en av de åvanför så förvänta dig inte så välldigt mycket.

Nu i efterhand märker jag att sagan är välldigt mycket baserad på boken Bläckhjärta
Så om ni gillar denna sagan kommer ni att ÄLSKA bläckhjärta :D Den fins som ljudbok ifall det är jobbigt att läsa en bok som är 4 cm tjock :P

Men sagan kommer inte idag. Jag har massa att göra med bilder! Så ni får hålla ut några dagar till :(


Postat av: Chloes

åhhh.. vad kul att jag kom med jag bli så glad :D :D :D

Tack Tack Tack Lomise!!!

2010-10-17 @ 17:25:03
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Postat av: Eliwn

Vad kul att jag kom med jippe!!!

Här är en fråga till dig Lomise: Var hittar man det rosa hårbandeti klädelsekatalogen?

Håll höjd

Eliwn, den glada och undrande ;)

2010-10-17 @ 17:36:25
URL: http://theeliwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh...fan,jag visste att jag inte skulle komma med! :(

2010-10-17 @ 17:41:26
Postat av: mollymo

Åh jag blir aldrig med på NÅNTING ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

2010-10-17 @ 18:34:54
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: Sheris

Hehe tack lome (smeknamn) Får jag kalla dig det? aja tack igen:D<3....lome...X)//Sheris

2010-10-17 @ 19:30:34
URL: http://panfusheris.blogg.se/
Postat av: amandaseh

Tack, tack, tack i stora lass, lass, lass, ja, jag är galen i tack! ;) Den sjöng vi som skolavslutning på min gamla skola... men åsa vi glass istället för tack... Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass, ja, jag är galen i glass! En viss ANTON sjöng ja, jad äj dalen i DLAAASSSSSS!!!! ^^ aja, man måste ju säga tack men inte bara tack utan nåt mer! Som att tacka med en liten sång...;) aja, nu ska jag se "ensam mamma söker"... och, till frågor och svar:



I en sånhär ruta som man SKRIVER kommentarerna i har du det grönt. Hur får du rutan i en annan färg än vit? --- Hihi, inatt drömde jag om att jag var i ett köp-center och kollade på hårsnoddar och så tittade jag ut genom affären och där gick du med din mamma in i en annan affär. Du såg mig och sa amandaseeeh! Och vinkade. Jag tittade när du gick in på typ H&M eller lindex, JC, kappAhl eller Å'hl'ens eller nåt och sa HEEJ! Efter dig men du hörde inte. Du hade en mörkgrön jacka och din rosa mössa! ^^ Sen vaknade jag med ett ryck. Jag förstod att det bara var en dröm och somnade dystert om. //den tackande, drömmande och frågande amandasehen//

2010-10-17 @ 19:59:58
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: alex (siiks ricktiga namn)

coolt jag kom med;)!!! måste gå:( men ses:O

2010-10-17 @ 20:16:16
URL: http://www.panfusiik.se
Postat av: Goldy

Hej Lomise!

Yes jag kom med. Jag har boken Bläckhjärta men har inte läst den ännu. Tack så jättemycket Lomise för att jag kom med i din saga. Tusen tack!

//Goldy

2010-10-18 @ 07:08:50
Postat av: Goldy

Hej Lomise (igen)!

Vad kommer jag att få för roll?

Jag bara undrar.

//Goldy

2010-10-18 @ 07:10:14
Postat av: liva16/ Liva

tack så mycket lomise för att jag fick vara med i sagan

2010-10-18 @ 14:32:36
Postat av: Jaida

grattis pomis ragdoll lunie amandaseh treeo bambupa pomspanda sheris sattastugan fhgij liva16 siik stella17 JAKOC chloes goldu linde123 elwin och adnan_von_panfu!!!!!!!!!!!!!GRATTIS FÖR ATT NI KOM MED :D

2010-10-18 @ 15:06:06
Postat av: lola100

Grattis alla som kom med! men du Lomise, jag märker att många av dem du valde är dina kompisar på panfu. Pomis, Lunie...

2010-10-18 @ 16:43:13
Postat av: luddis01

synd lomise att du tyckte att jag var inte så bra men du är endå bäst

2010-10-18 @ 17:33:53
URL: http://penfu.blogg.se/
Postat av: FlisanBest5

:(:(:(:(:(:

2010-10-19 @ 15:19:32
Postat av: stella17

Jaa!!!

Tack Lomise!

2010-10-19 @ 20:49:21
Postat av: Matilda

Jag ÄLSKAR bläckhjärta

2010-10-20 @ 17:04:40
Postat av: Anonym

hej lomise!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Din kaka!

2010-10-23 @ 16:20:11
URL: http://Clubpenguin.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0