Tema-Fel storlek

Jag och tjejerna skulle idag ha på oss kläder med fel storlekar i skolan :P Det var kul Det var ganska coolt att ha det :P Små kläder kommer bli Stort innom mode ;p

Tröja från när jag var typ 6, skor från när jag var typ 8, min lillebrors byxor, mössa från när jag var 7, och för litet bälte

Postat av: Sha♥

Va fin du är♥

2010-09-19 @ 10:49:31
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: primary

Oj coolt men var det spänt runt magen då eller.

När ska du logga in på Panfu igen jag alltså saknar dig hur blir ma nen panfu stjärna som du alltså kan du skriva det på bloggen eller?, jag undrade liksom bara he he :oops:

2010-09-19 @ 11:45:11
Postat av: Amanda_pandas

Var bältet tajt runt magen och hur blir man en panfu stjärna som du och när ska du logga in igen ses i panfu

2010-09-19 @ 11:52:09

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0