Frågor och svar 17-24 September

Jag har inte svarat på alla frågor :( Hinner inte just nu. Men fråga de igen så svarar jag på de nästa vecka :)

Johanna
: Hur får man bakgrunden ( Där texten och bilderna är ) vit i stället för vaniljgul? Tacksam för svar! :>

Svar: Jo, gå in på stilmallen och änra:
background-color: #FFFF91;
Till
background-color: #FFFFFF;
:)

Rossarin1: Hej lomise! hur får du den där panfu ikonen som spelar bolly hopp och sånt på bloggen?

Svar: Jag har fått den av en vän. Han vill tuvär inte att jag ger bort koden till fler :(

Sara: vad är en header?

Svar: Bilden som är högst upp på en blogg

Fiatpanda: Du Lomise jag har några frågor som jag gärna vill ha svar på.
1. Har du Moviestarplanet? Om du har: Vad heter du där?
2. Har du Facebook?
3. Läser du en tidning som heter Julia på riktigt? Om du gör: Är det bra/dålig?

Svar: Nej, nej. Ja och den är bra

Bilinkin: Hej! Och en sak till: Kan du göra en header till mig?

Svar: Det sskulle jag gjärna! Men när jag klickar på din länk kommer inte din blogg upp :(

Ly: Lomise läser du KP?

Svar: Nix

Sheris: Hur gör man så att det blir en annan färg på texten ibland?? snälla svara!

Svar:
Skriv en liten grej för att tästa... typ HEJ. Gå sen in på HTML grejen på inlägget. då står det ju bara HEJ där. Sen skriver du in koderna nedanför så att det ser ut såhär:
<span style="COLOR: #00ff00">HEJ</span>
Då blir det såhär:
HEJ
Och ordet blir limagrönt. För att byta färg går du in HÄR och välger färg som du klistrar in där det står:00ff00

Förta gången jag prova blev det helt fel men det funkade efter några gånger

Amanda_pandas: Hur blir man en panfu stjärna som du. Och när ska du logga in igen?
primary: Hur blir ma nen panfu stjärna som du?
När ska du logga in på Panfu igen?

Svar:
Jobba på din panfustatus i typ ett år. Gör det genom att till exempel blogga.
Jag loggar ofta in på panfu men jag undviker att bli ptatad med ibland.

mulla123:
Kan inte du och ja ha en blogg snälla?

Svar: Nej. Det är svårt att blogga med någon man inte känner på riktigt.

aldis: Jag vet inte hur man öpnar paint sjärmen:S så snälla lägg till nästa gång hur man öpnar paint sjärmen :)

Svar: Klicka på Start-knappen. Sen gå in på tillbehör och någonstand där är den.

johanna5: Lomise hur lägger man till länkar.

Svar: Gå in på Skapa och sen på Länkar och sen på Ny länk.


Postat av: Fiatpanda

Lomise vi kan träffas i panfu idag kl. 15:05 om det är ok för dig!!

2010-09-24 @ 14:38:32
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: Silja

Hej... Jag undrar om du ska till dalarna i närheten av Hedemora någon gång... Kan vi träffas tror du?



//Silja

2010-09-24 @ 17:50:01
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Ly

Lomise KP äger ju!! Jag läser den och den bara

äger äger superbäst! Den bästa tidningen i vääärlden! Bäst bäst bäst! Superbäst!

2010-09-24 @ 20:15:14
URL: http://lypandan.blogg.se/
Postat av: Samra09

Hej en liten fråga kan du skriva i din blogg när du hälsar på i panfu ^^ du kanske gör det ofta men vi vet inte när ^^

2010-09-25 @ 11:57:35
Postat av: Pandania00

Hej Lomise!

Jag har en fråga till dig: Hur lägger du in det här där du skriver: Bortrest, fredag, lördag söndag. Min födelsedag: ... Max födelsedag:... Ellas födelsedag: ...

Osv? Kan du berätta?

Kram Pandania00

2010-09-25 @ 21:48:25
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: ackeee

första frågan:varför har du slutat med panfu andra frågan kan du kolla in min blogg så kan du kasnke följa min blogg för jag följer din då skulle det va kul om vi följde varandras

2010-09-29 @ 21:16:41
URL: http://ackeees.blogg.se/
Postat av: mulla123

men jag vet inte hur jag ska ta kort på panfu till bloggen tar du med kamera och legger in??



2010-09-30 @ 11:19:56
Postat av: Jaida

hej jag har en fråga hur kan du få så bra färg på dina bilder???

2010-09-30 @ 14:50:40
Postat av: cken

Hej Lomise, hur gör man en header?

2010-10-01 @ 17:16:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0