Videoblogg??

Jag funderar på att ha några inlägg där jag videobloggar :D

Jag planerar hur den kommer att vara men jag vet inte vad jag ska prata om :S

Vad vill ni se av mig på ett videoinlägg? :)
Vad jag gör utanför datorn?
En hälsning?
Någon rolig och utmanande sak jag ska gjöra?
Hur det ser ut där jag bor?
Coola trix jag och min bror kan ^^?
Hur det ser ut när jag skriver?
Svara på kommentar :)


Men videoinläggen kommer inte visas innom kort :( Jag behöver ladda ner Cam studeo först och lära mig det innan först + att jag behöver bli medlem på Videofy eller Vimeo eller liknande där jag kan ladda upp klippen... eller räcker det med You tube :S? Och det kan ta ett tag för mig att lära mig Cam studeo och jag vet inte om jag äns får ladda ner det :(

Postat av: Pomis_10

Det blir nog för mycket videos då?

2010-09-09 @ 19:38:38
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: viggostig

De vore jätte kul :D

2010-09-09 @ 21:21:48
Postat av: Mooziz

Om du ska göra videobloggar behöver väl du inte cam studio? eller? :)



jag skulle tycka att det skulle vara super med en massa olika sorters videobloggar! De där exemplen (stavning?) i inlägget verkar som riktigt bra ideer!

2010-09-09 @ 21:29:10
URL: http://mooziz.blogg.se/
Postat av: Vilva

JAaa, det vore superkul! :)

2010-09-09 @ 22:14:17
Postat av: Cia

Jaaaaa! ha det men inte men domdär musikvideorna du har haft (börjar tröttna)



//Cia



P.s Jag vill supergjärna träffa dig ngn gång

2010-09-10 @ 06:48:00
Postat av: Apan00

Jaaaaa!det skulle vara jättekul! :D

//Apan00

2010-09-10 @ 13:35:59
Postat av: Elon00

Ja vad roligt. Jag har alltid önskat att du skulle videoblogga!! Nu kan min önskan gå i uppfyllels!! Jag tycker att allt verkade kul!!

kram

//Elon00

Du kan ju göra lite av varje

2010-09-10 @ 16:03:43

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0