Anorlunda skoldag

Inte för att mina skoldagar brukar vara händelselösa.

Många lärare var sjuka så vi fick se på film på förmidagen :D Vi fick godis också :P Vi såg på en film från andra världskriget. Något om en Danny och hanns kommpis... :S

Och entligen är det lite varmt ute!


Och nu har 9-orna i klassen kommit tillbaka från Berlin :) Imorgon kommer de tillbaka till skolan efter att ha varit där i 3 dagar + idag ledigt. Men tre av dem kom och tittade förbi på rasten


På gympan hade vi käpsbrott :D:D:D Men alla grejer vi ställer ut är så... tama :S Förutom repen och när man hoppar hellan dem men mycket annat är helt... :S

Men jag tycker om repen ^^ På en annan skola jag gått på satte de alltid upp den stora röda mattad över två ribbor med den vi har här är för liten för det :(:P

När jag åkte hem såg jag två tjejer som sålde majblommor så jag köpte först en vanlig :) Sen när jag kommit hem kom jag på att jag ville ha en pin i ställer ^^' Så jag åkte tillbaka och köpte en :P Jag sammlar på knappar och pins så jag kan inte låta bli :3



Postat av: doggelina

jag säljer också maj-blommor!:)

2011-04-14 @ 18:00:09
Postat av: Anonym

är det en vardagsblogg du har elr?

2011-04-14 @ 19:36:30
Postat av: pingelipong/annika

Många i min klass säljer oxå majblommor :)

//Pingelipong

2011-04-14 @ 20:52:32
Postat av: gerbil99

Jag sålde också Majblommor igår och fick 550 kr!! :D

2011-04-15 @ 10:27:48
Postat av: timsli

jag gillar ocs pin

2011-04-15 @ 16:44:08
Postat av: lomis2

jag sålde igår fick jätte mycket och så

köpte jag av mig själv jag köpte en pins och en dekal dekalen klistra jag på en blomm pinne så det såg ut som en jätte blomma!

prova det



2011-04-15 @ 20:14:30
Postat av: Olivia

Säljer också majblommor ^^

2011-04-16 @ 07:51:58
URL: http://pingvinolivia.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0