IDfoto-dagen

Jag ska få ett ID kort :) Det är steg 1 till pengar! Ni kommer förstå när kommit till pengar-steget, det kan ta ett tag :S Men för att få det måste jag ha ett särskilt foto. Så idag har jag gått till en fotograf och fick min bild. När mina personupgifter kommit så ska jag ta med dem och fotot till... ja, där man fixar sitt ID kort ;)

Fint va? :D

Sen på hemvägen köpte jag en liten tiara :P

Fast jag är inte så nöjd med det köpet :S Den är fin men mitt hår är för... glidigt :P Den trillar av och om jag försöker värkligen tvinga på den så skaver den! Aj!

Postat av: Emma

Min syster har redan ett sånt och hon går i sjuan.

2011-04-19 @ 16:04:21
URL: http://emmahhansson.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

va fin du ser ut på ID kortet! :D

//Pingelipong

2011-04-19 @ 18:12:20
Postat av: HEDA123(Panfunamnet!

Fint jag har med en sån!

2011-04-20 @ 09:52:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0