Singstar SH High Score

SH=Svenska Hits :)

Nu på morgonen har jag sjungit lite singstar eftersom jag blev så sugen från i förrgår ^.~
Jag har bara Svenska Hits men det duger bra :) Mina favoritlåtar är Money for nothing, Vi kan gunga, Under ytan mm. Men på min så failar Under ytan-låten så det går inte att sjunga på den :(

A cind of LOL XD


Mitt dagliga rekord på Money for nothing:


Mitt High score:D:


Vi kan gunga rekordet slog jag idag ;)


Några av er kanske inte vet att om man har en EyeToy kamera inkopplad när man slår rekord så kan man få sin bild med? Och så kan man ställa in att man själv är musikvideon ;p


Postat av: BUNNYCOOL

Du till den där belles elevr hur målade du den bilden?

2011-04-10 @ 12:01:27
URL: http://www.bunnycool.bloggplatsen.se
Postat av: pingelipong/annika

är du bra på att sjunga? :)

//Pingelipong

2011-04-10 @ 14:09:22
Postat av: Ragdoll

har ni köpt en ny tv nice!!

2011-04-10 @ 22:22:43

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0