TF-60tal

Kunde inte skriva TF inlägget igår för kom hem vid 00:00 :P (Jag ska skriva varför sen) Kommer nu i alla fall!

Igenkligen skulle det vara 60-90 tal men eftersom jag var den enda som hade på sig TF kläder i skolan igår så vae det lättare att säga 60tal-tema eller Grease-tema (Grease är kanske inte exakt 60-tal men typ något sådant):) Och eftersom jag kom hem vid 12 på natten fick jag ta TFbilden hoss Lunie och hon har sådär med bakgrunder i sitt hus så jag fick ha en anorlunda bild:

Hög tofs med rosett
Skjorta
Tunn scarf
Lång tjol till midjan

Insperation från Grease-filmen:

Detta är ju inte oreginalskådespelarna men kläderna passar helt klart temat.

Jag var lite osäker på att jag skulle hitta bra men när jag letat lite hittade jag faktiskt:



Postat av: pingelipong/annika

cool stil! :D

//Pingelipong

2011-04-09 @ 16:22:32

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0