Bilder från norge

En bild på mig med mina nya kläder ^_______^ Tröjan känner ni nog igen. Kjolen och skorna är köpta i norge.

Kussen :D
Hennes söta kanin :3
Min andra kusins hund! Såå söt!
Hittade i en prisentafär där! Blev helt svag! Trodde bara de gick att köpa på internet! Köpte en av de röda :D
Jag börjar skolan på Onsdag! Ska göra något särskilt natten från Tisdag till Onstag. Vet inte vad än. Min ungdomsledare övernattade utanför skolan en gång och jag tänkte också göra det men blev osäker när kommpisarna inte vill :P Får se!
PS! Ny header!
Puzz o kram! :love:
(Oj, olikt av mig att säga Puzz o kram... ^^)

Postat av: Ninen!

Heeej Lomise! Jag undrar vad texten på din header heter! Svara gärna på min blogg! ;)

2011-08-22 @ 12:32:00
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0