Bilder från resan!

Först, High Chaparral
Lucky Look förestälningen
Tåg, Det var ascoolt att åka det :)
Tjurridning :D Jag klarade 30 sekunder ^^
En annan förestälning. Sååå coolt att ha riktiga hästar =w=
Mexico City, Mexikansk dans :)
Jag och brorsan
Modellkrafter, aktivera XD
Kanderat äpple, var inte så väldigt gott men det bror ju på var någonstans man köper dem
Glaaaass :P
Ok. Nu är det bilder från Öland. Här är en strand med BARA platta stenar!
XP Ser död ut XD
FunBall! Såå coolt! Mycket lättare andra gången!
Kyllebytta i en sån är jättelätt!
Minigolf!
Hav... Det var ett rätt nice ställe. Det var förs en gaska brant sten kulle, sen gräs, sen typ mark, Sedan säkert flera meter djupt hav
Yay! Köpte Naruto 1 och Nemi på ett bokställe :D
Glass!
Fjäril...
Här är jag igen! Hejar på brorsan i helsingborg

Postat av: pandaalice2

hej lomise jag har varit på high chaparal 2 gånger och förra året skulle vi till öland men vi flyttade så pappa ville inte för han jobbade så men hoppas jag ska åka till öland en annan gång hej då

2011-08-09 @ 13:35:24
URL: http://panfu.se
Postat av: penn..xD

Hej Lomise! Jag åkte exakt de där tåget när ja var där och de var lite läskig xD Och såg exakt samma saker som föreställningen tjur ridningen och massor av mer!! xD

2011-08-09 @ 18:39:59
Postat av: hirry

jag såg dej på high chaparall....



2011-08-10 @ 10:47:32

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0