Yay för hejarklack

Hellu!

Igår, idag och i morgon var/är jag hejarklack för min brorsars fotbollslag :D Eller snarare cheerleader för den som hejar mest är en av de andra spelarnas pappor som alltid får med sig alla i publiken! Men jag gör lite rörelser och hopp nör våra gör mål med mina älskade pompoms!!


Önskar att jag var lika bra som dehär tjejerna:

Hehe... ^-^

Postat av: Anzy

Jag kan göra sånna saker som de gör på klippet :) jag går på gymnastik 4 gånger i veckan 3 timmar varje gång och gör sådana saker på gräsmattan hemma :D ibland brukar vi kasta upp varandra i luften på skojj på gympan ;) :P

//Anzy

2011-08-06 @ 23:23:45
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se
Postat av: pandaalice2

hej lomise jag och min kusin övar på cirkus och hejarklakk grejer men det vi kan är volt knä volt och hand volt och jag kan jula inte hon men hon har glömt bort hur man gör volter typiskt men hej då

p.s. vi kan göra kullerbyttor och jag kan bakåt kullerbytta

2011-08-08 @ 09:51:53
Postat av: Anzy

:) :( :P :D :O ;) :S :cry: :| :question: :rolleyes: :love: :blush: ;P :bigeyes: B) 8) :angry: >(



hehe skulle bara testa smileys :P

2011-08-13 @ 21:38:49
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se
Postat av: Anzy

:sad: BD 8) 8D :smirk: :cool:

2011-08-13 @ 21:40:01

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0