Blind bag MLP

Gissa vad jag fick idag? ^^ En blind bag med en liten pony i sig :D
|
Hoppades på att det skulle vara fluttershy eller applejack men det var Cheerilee
|
Det var inte den jag ville ha riktigt men det var i alla fall en pony som faktiskt syns i serien! :)
|
Twiligt och Pinkie fick jag i min julkalender :) Kommer få Rainbow dash i morgon eller övermorgon också tror jag ^^ Och så hoppas jag att jag får en till blind bag i julklapp :P

Postat av: Jenny

Cheerilee är söt^^ visste du förresten att du kan se på ett nummer på påsen vilken pony som är i? fast du kanske inte vill veta det i förväg. Men det är ett smidigt sätt att slippa få dubbletter på =)

2011-12-22 @ 23:20:15
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0