Inne i stan, på jakt efter ponies!

Idag var jag inne i stan, göteborg, av en andledning, ponies!! Idag är dagen! Dagen som MLP kom till Happy Meal på McD :D
|
Ok, först när vi åkte in ville jag stanna på Ica Maxi för attköpa en blind bag med ponies i :) Och kolla efter MLP's nyaste tidnings nummer. Men Alice tyckte vi skulle ta det på hemvägen, ok sa jag.
Så vi åkte till McDonalds, jag fick min Happy Meal :D Men jag blev lite förvånad. 1: De hade Pokemon också! :O Ville ha dem med! Jaja, Ponies framför pokemon ^^ Och 2, Celestia och Cheerliee fanns inte! Och 3, de hade inga små borstar som de hade i USA :O Oj, förvånad :P
Nåja! Strunt samma :P
Ska skriva mer om den på ett eget inlägg :)
|
Sen gick vi till lite olika afärer där Alice köpte pennor och jag en donut :P
|
Sen på vägen hem så stannade aldrig bussen vid Ica Maxi! D: Dumma Alice D:
Får väll köpa blind bags nån annan gång............................

Postat av: Ninen!

Vad är blind bags? O.O

2011-12-24 @ 19:28:03
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0