Jul... Julklappar!

Mat... :)
Farmors gran... :)
Paketen som var till mig.. :D
Det som var i dem :D:D
Mest glad blev jag över Nyan, Drepy o Brony tröjorna :D Och Miku väskan :D Eftersom de är bestälda från internet och jag brukar inte så grejer från internet, i alla fall inte utlänska saker :) Jag typ skrek när jag fick dem :D Iiiiiii!!!! :D Allt här fanns på min önskelista! YAY!
Inte så bra bild men. Jag har haft på mig det här idag, super glad :D
Mamma köpte den på Liseberg, daah! ^^ LOVE the ears! <3
Fick den från min pappas brors familj... mina kusiner :D Kommer få nått mer av dem, men vet ej vad :) Ska nog instalera den NU!
Mina nya pony grejer bland mina gammla :) Första saken fick jag i sommras när lovet nästan var slut och nu är det så här mycket! :D I den rosa lådan har jag alla småsaker man sår med ponierna :)
Nyan tröjan får en hedersplats tills vidare :)
Miku väska, halsband och figur :D Yaaaay!!
Trodde det var en iPig men det var en SuperPig. Vet inte om det är samma sak men är samma grej nästan :) Har inte fått ordning på den än :S
GOD JUL! Hoppas ni blev lika nöjda som jag :D

Postat av: Mathilda

haha nice ^^ :D du jag vet vad skillnaden är mellan en vanlig Ipig och en superpig är :D det är egentligen ingen större skillnad bara att superpig ser lite annorlunda ut, det är en nyare modell och att den har bättre bas en än vanlig Ipig :) (fast jag tycker att Ipigen är sötare än superpig x3)

2011-12-25 @ 18:25:16
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Alice

Har den där manga boken Budbärarna på bilden. :)

2011-12-25 @ 21:03:26
Postat av: Tildaaa

HaHa! Älska superpig'gen!<3

2011-12-26 @ 00:38:21
URL: http://lowit.blogg.se/
Postat av: Corovaden

Hade också gillat nyan t-shirten xD, nice!

2012-01-03 @ 16:39:34
URL: http://panfusebbe.eu

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0