MLP Happy Meal "Reflektion"

Ok, lite om MLP Happy Meal'en.
Halva kartongen ser ut såhär. Den andra halvan är med pokemon.
|
En Happy Meal kostar 35 kr och om man vill köpa BARA leksaken så kostar den 20 kr.
Idag var första dagen med MLP och Pokemon.
Och de man kunde få idag och troligtvis denhär veckan var Pinkie Pie och Twilight.
Jag tror att de byter 2 ponies varje vecka men är inte säker.
(Får för säkerhets skull åka in i morgon igen så jag får Twilight om det stämmer :P)
|
Till skilnad från de amerikanska MLP leksakerna så får vi inte någon kam-grej som de kan stå på. Eller någon Selestia eller någon Cheerilee.
I USA, de hade MLP Happy Meal i februari i år:
Ponierna är lite mindre än de leksakerna man kan köpa.
Allas hår (förutom fluttershy's) liknar fresyren deras blind bag ponie har.
|
Det sämsta med dem är nog deras cutie marks. De är bara en balong på Pinkie och bara ett äpple på Aj och så vidare :( Men annars så är de faktiskt väldigt fina för att vara McD leksaker!! :)


Postat av: Elin ♥

Jag var också på McD idag : D

Jag fick Pinkie Pie och min store bror fick Twilight (fick såklart den då :P).. ^^

2011-12-23 @ 19:19:03
Postat av: chanette

jag fick ett samtal från syrran för nån dag sen ang att mlp fanns på mc donalds.. gissa om jag ska tvinga dit min karl ha ha

2011-12-28 @ 15:17:17
URL: http://mylittleponylover.blogg.se/
Postat av: Siike

Snacka om att jag mst dit !!

2012-01-01 @ 14:51:03
Postat av: Pontus G

Ska dit imorgon! Måste ha Pinkie Pie, hon är så sjukt underbar!<3 :D

2012-01-12 @ 20:07:34

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0