Skoldagen idag

Dagens händelse idag! Att våran vikarie (Mathildas storasyster) Face strapade en av killarna i min klass. Alltså skrev saker på hans Facebook XD Hon skrev typ som att han tyckte hon var bäst :P

Och en annan sak som var bra, jag fick godis ^^ De som har Spanska ger hemliga julklappar till de andra och jag fick Alices :D Det är så jobbigt att ta emot sånt! :/ ^^ En påse skummtomtar och choklad, bara sådär!

Kommit långt på min lilla Nyan :)


Postat av: Anonym

Får jag tipsa om asdf movie 1-4?? De är asroliga! (Sök på youtube)

2011-12-08 @ 20:04:25
Postat av: bubblepower

Snyggt!! :)

2011-12-08 @ 20:17:14
Postat av: pandaalice2

Heej!

Lomise de har vart nåt knäppt på datan...

o ja har nt kunnat se din blogg på typ 3månadeer...

Aja skönt att kunna se din bogg igen

2011-12-09 @ 15:50:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0