Ett till brev från Roja

Hej, tänkte bara visa ett till brev jag nyss fårr från Roja:

Suck... R&B... Aja, får väll gå din snart då...


Postat av: agnesfelix

Hej Lomise!

Gud så fin röst du hade när jag hörde ditt radio inlägg jag skulle vara helstum!

(Eller hur det nu stavas!)

Snälla att du gör fler jag vill sååå gärna höra fler!

Glad Alla Hjärtans Dag//agnesfelix

2011-02-14 @ 15:58:55
Postat av: godisbit

Hej Blackboy och Lomise! Blackboy jag tycker att du ska gå till Roja! Men jag ville bara säga glad alla hjärtans dag!

2011-02-14 @ 16:19:32
Postat av: Rebecca10

Visste du förresten att det finns ett märke som heter R & B? Mina solglasögon är av det märket? :)

2011-02-14 @ 16:23:59
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: pingelipong

R&B! :love:

//Pingelipong

2011-02-14 @ 16:47:46
Postat av: emma

oj redgirl altså min bolly gråter jag kanske vet vad som har hänt gdsghfd fuhdfjgdf det var min bolly hon vil skriva men hon får inte hon har blöta vingar.....JA NU VET JAG VAD SOM HAR HÄNT hon är kär i black boy men när Roja kom och blackboy blev kär i henne blev hon lessen vad synd aja kan du hälsa från henne alrså redgirl till blackboy

2011-02-15 @ 21:00:43
URL: http://fluffyemma.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0