Läxor, Plugget, Tråk...

Nu har de löst mögelproblemet så vi är i våra vaniga klassrum igen :)

På kemin pratade vi och såg på filmer om DNA. Läraren gick in på olika saker som hade DNA. Det blev en liten rolig cen med det :P:
- Fins det DNA i makaroner?
- Ja... det borde det
- Ok
- Det fina DNA i allt som lever och..
- Men vänta! Lever makaroner?
- Oj, nej, hehe
- HAHAHA XD
- Jag hade visst lite fel ;)
:P

Vi hade matteprov idag men jag hade pluggat på en annan grej i matten så det kunde helt klart gått bättre :S

På slöjden var det ganska knepigt att fixa ärmarna till tröjan jag gör :S Jag gör denhär:

Jag gör den i filt så den blir ganska varm :P
Men det är lättare att göra i filt för det syns inte när jag gör på mitt oprofsiga sätt :P
Nästa vecka ska jag börja med det lila efter att jag finslipar ärmarna lite. Sen "ska blackboy så en ögonoperation". Och kanske möter han Roja där också.

Har typ 30 sidor att läsa i en bok tills till Torsdag. En bok från 1950-talet om Erik i boken ondskan. Läs om den HÄR
Hej  Jag skall resensera onskan av jan guillou. Det var inget eget val att läsa boken uttan de har varit som uppgift i skolan att läsa den...    Onskan handlar om Erik. Erik bor till att börja med i stockholm med sina förldrar och lille bror. Men allt är inte som de skall. Eriks pappa är sadist och har som sitt stora nöje på dagen att slå erika efter maten. Smart som han är vågar han inte göra motstånd men alla våldsamheter i hemmet leder till vissa handligar som sätter Erik i situvationer som kanske inte alltid är de bästa för en 14 åring. Han är gängledaren på skolan och för att behålla sin plats i gänget måste han slås. Han brytter mott lagen och gör upp planer för gänget hur de skall göra för att kunna stjäla Lp skivor. han har det rätt bra i skolan alla

Sen har jag glosprov i engelska på torsdag också :S Och eftersom det är mitt värsta ämne så räknar jag inte med ett MVG precis...

Jag var med Lunie efter skolan idag :) Vi gjorde det vi brukar göra: Fika, dator... Trodde vi brukade göra mer XD
Men det är bara på vardagarna efter skolan vi gör så ^^ Vi åt en chokladkaka (som bakats fel och så inte hade något smör så Lunie smörade kakan XD) och så åt vi en munk och drack o'boy :)
Och efter vi ätit lite så började jag låssas-äta på min tröja. Och just när jag sträckte lite på mig så märkte jag:! Oj, jag åt min tröja... Så jag liksom hade bitit ett litet hål på tröjan XD Så nu är det ett hål där XD
Sen kollade vi på våra flumma hemme-filmer som handlar om två utomjordingar XD
Och så flummade vi ihop denhär:

Som ni kanske såg innan.

Imorgon ska jag missa gympan (:() för att kolla på en skola jag vill gå på när jag gått ut nian. Den ligger i Göterborg nära en bio och macdonalds XD


Postat av: Bearlove

Hej!

Var med och bli en roll i sagan jag kommer skriva på min blogg! :)

Länk:

http://bearloves.blogg.se/2011/february/saga.html?_tmp=ef0292cebfbcccb11d7fad4c01bd8216db8f6ee1



//Bearlove



P.S. Snälla, snälla, kan du be dina nära och kära i panfu att också "delta"!

2011-02-21 @ 20:01:35
URL: http://bearloves.blogg.se/
Postat av: pingelipong

coolt att göra en chokladkaka utan smör! :P Men.. ÖGONOPERATION!!! :bigeyes:

//Pingelipong :love:

2011-02-21 @ 20:26:48
Postat av: Ragdoll

Du vet att de inte handla om DNA utan om celler va?

2011-02-21 @ 22:08:37
Postat av: Lunie

Du syr tröjan i fleace och ska göra om BlackBoy´s ögon i filt. inte tvärt om.. :)

Kan du ta med BlackBoy till skolan imorgon så jag kan mäta honom?

2011-02-22 @ 09:02:59
Postat av: himeln11

Du Lomise...Jag måste bara få veta var du var på några av de sommarbilderna du hade med i ditt senaste radio-inlägg. Alltså tredje. Det ser nämligen precis ut som Sydlångö...Du kan svara på min mail. :)

2011-02-22 @ 09:11:14
Postat av: Jenny ( riktigt namn )

hej, din blogg är bäst i världen!!!!!

hur har du gjort din header?

vilket program :)

2011-02-22 @ 10:46:11
Postat av: Viktoria

Haha, jag har sportlov nu >:]

2011-02-22 @ 14:11:22
Postat av: Lunie

Kan du mäta BlackBoy och skicka måtten till mig på mejl så fort som möjligt? Jag mår inte så bra och kom ju inte till skolan så jag kunde mäta själv.:)

2011-02-22 @ 19:30:15
Postat av: Tuatua

Hej!

Jag undrar om du vill vara med i min blogg stafett!

Om du vill vara med kan du läsa mer på min blogg och anmäla dig. :)

2011-02-23 @ 08:42:26
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Tuuuuuuuuuusen tack för att du kommenterade på min blogg!!!:love::DDet var ju första kommentaren, men jag är jätteglad ändå! Och din blogg ääääägeeeeer! Jag vet, jag vet, jag säger det varje gång jag pratar om dig eller din blogg, men jag säger ju bara sanningen!:D

2011-02-23 @ 10:15:51
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Skulle gärna vilja skicka en bild till dig..men saknar inspiration... -_-

Ville bara säga att din blogg äger! =P



2011-02-23 @ 10:46:59
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Valpisen

Hejsan!

Det skulle va super kul om du kunde titta till min blogg... .oops. Hihi snälla!

P.S

Jag bor vid munkebäck :P

Hundkramisar:Valpisen

2011-02-23 @ 17:53:54
URL: http://valpisensochemmiemollyspanfublogg
Postat av: Mollymillan

Whahaha :D

Yummie... jag vill att min skola också ska vara nära McDonald's :'(

Hihi! Ha en bra dag, älskar din blogg<3

2011-02-28 @ 21:44:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0