Panfu Idag

Idag får man en sak i prylmaskinen:







Stackars Lenny, han blev nog ganska chockad X)

Första Bilden på Lenny utan badkläder :)
Undra om bilderna ska se ut sådär i fortsättningen :S Jag gillar att det är så mycket bakgrund men kanske inte färgläggningen och stilen :S

Postat av: Glassen26

ja vilken tur för max

2011-02-14 @ 19:36:51
Postat av: pingelipong

GLAD ALLA :love: DAG LOUISE! :)

//PINGELIPONG

2011-02-14 @ 20:33:26
Postat av: Agnes! :)

:love:

:love:

:love:

:love:

Jag äälskar du Lomise (Louise)!

//Agnes!

DU HAR SÅ HIMMLA BRA BLOGG!

2011-02-15 @ 17:07:33
Postat av: Phomppa

Coooolt:cool: Och föresten så var det roligt i Danmark Lomise? Och föresten är jag ny bloggare! Jag har ingen blogg men tycker om att skrivat till andra bloggare:D Och så som Agnes ju säger så tycker jag med att just DIN blogg är perfekt Lomise! Och TUUUUUR att det äntligen är sportlov! Så får man vila ut från skolan ett tag.... Men samma sak som pingelipong säger Glad alla :love: dag! Jag säger det liiiiite försent men det gör väl inget? Men hur har du firat din sportlovs dag? Vi fick sportlov idag och jag min syster och min pappa firade det med att vi gick och simma gänast efter skoldagen! Synd att inte vår mamma kunde komma för att hon var på jobb:( Men ändå hur var det i Danmark Lomise? //Phomppa:love::love::love::love::love::love::love::love!!!!

2011-02-18 @ 17:45:10
Postat av: Phomppa

Oj, viste VERKLIGEN inte att jag skrev så mycket! Men ha det RIKTIGT kul på ditt sportlov! //Phomppa :love:

2011-02-18 @ 17:47:56
Postat av: Phomppa

Nå, ska det bli mera Radio Inlägg Lomise? För dina förra Radio Inlägg var sååååå coola! :cool: Alltså din röst så vacker och man hörade allting såååå tydligt Lomise! Vem skulle kunna ha en bättre Inlägg!? Inte jag i alla fal! Jag vet vem som kan det jo INGEN förutom så klart DU Lomise! Kul eller hur?! Vi har börjat med multiplikation i klassen och det är såååååååååååå änkelt! Men idag hade vi INTE matte för det är såååååå TRÅKIGT!!! Men vi hade miljö och natur kunskap och det är jätteroligt! Jag älkar Miljö och Natur!:love: Vi har ALLTID RELIGON på torsdagen och gissa om det är tråkigt?! Det är såååååå TRÅKIGT!!!:S Vem ja vem skulle tycka att religon är roligt?! Men jag kommer snart att chatta med dig Lomise för nu ska jag på Panfu! //Phomppa :love: :cool: :D

2011-02-18 @ 18:00:42
Postat av: Phomppa

Nå, ska det bli mera Radio Inlägg Lomise? För dina förra Radio Inlägg var sååååå coola! :cool: Alltså din röst så vacker och man hörade allting såååå tydligt Lomise! Vem skulle kunna ha en bättre Inlägg!? Inte jag i alla fal! Jag vet vem som kan det jo INGEN förutom så klart DU Lomise! Kul eller hur?! Vi har börjat med multiplikation i klassen och det är såååååååååååå änkelt! Men idag hade vi INTE matte för det är såååååå TRÅKIGT!!! Men vi hade miljö och natur kunskap och det är jätteroligt! Jag älkar Miljö och Natur!:love: Vi har ALLTID RELIGON på torsdagen och gissa om det är tråkigt?! Det är såååååå TRÅKIGT!!!:S Vem ja vem skulle tycka att religon är roligt?! Men jag kommer snart att chatta med dig Lomise för nu ska jag på Panfu! //Phomppa :love: :cool: :D

2011-02-18 @ 18:01:41
Postat av: Phomppa

Pliiiiiiiis Lomise (Louise) Kan vi PLIIIIIIIIIIIIIS träffas i Panfu idag klockan halv sex?!Jag måste få träffa en av Panfus KÄNDASTE PANDOR! Så att Pingelipong blir såååååååååå chokad då jag skriver till henne på bloggen: Okej, vem är det som har träffat Lomise idag på Panfu? Jo,JAG! :Cool: XD //Phomppa:love::love::love::love::love::love::love::love:!

2011-02-18 @ 18:07:40
Postat av: Phomppa

Pliiiiiiiis Lomise (Louise) Kan vi PLIIIIIIIIIIIIIS träffas i Panfu idag klockan halv sex?!Jag måste få träffa en av Panfus KÄNDASTE PANDOR! Så att Pingelipong blir såååååååååå chokad då jag skriver till henne på bloggen: Okej, vem är det som har träffat Lomise idag på Panfu? Jo,JAG! :Cool: XD //Phomppa:love::love::love::love::love::love::love::love:!

2011-02-18 @ 18:08:46
Postat av: Phomppa

Lomise, för att jag vill också träffa en av Panfus kändaste pandor Lomise! Och jag vill träffa just DIG! För jag vill också göra det min syrra har gjort! Träffa dig. Buhu Så att jag kan bli känd och kanske komma med i Panfus tidning!! Lomise! Fatta att jag bara måste få träffa en av det som jag kallar det (Världens kändaste panda på Panfu)

Och jag vill bli känd! Och så att min klasskompis som heter i Panfu gago1 bli såååå chokad då hon hör mig säga till henne: Jag har träffat Lomise! Panfus kändaste panda! Gissa om jag blir glad om vi kan ha en träff idag på Panfu?! Jag vill det sååååå!!! :love: //Phomppa

2011-02-18 @ 18:18:06
Postat av: Phomppa

Har du Lomise föresten vetat om Panfus tidning? Den har kommit nyligen och du har knapast hört talas om den eller? Alla pratar om den nu för tiden! Du borde vara på Panfu LITE oftare så du hör mera om den Lomise! Jag vet var den tillverkas......öh...ja.... Jag kan visa den till dig om vi har träff idag klockan halv sex? Då får du veta om den och efter att du har sagt ett ord om tidningen så plötsligt så pratar alla om den Lomise! Så det gäller att ha träff med mig i glassbaren Lomise!

//Phomppa

2011-02-18 @ 18:24:30

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0