Bild

Jag har haft gansa fullt upp idag med en bild jag målat :)

Det föreställer Treeo och Ragdoll. Jag frågade Treeo igår vad jag skulle rita och hon sa att jag skulle göra henne som en dimon och Ragdoll som en ängel och jag ba ok?

För de som tror att jag inte är lika bra att rita för hand som på datorn så här är några bilder jag målat för hand:

Det är mins lika svårt att måla på datorn som på papper och desutom har jag ju en ritplatta så det blir typ samma sak


Postat av: Linada

1. Jag fattar inte vad en ritplatta är. Kan du berätta? Kanske säga vad man köper såna.

2. Hur gör du sån tonning i bakrunden av bilden. Jag älskar det. Svara!

2011-01-30 @ 18:57:19
URL: http://LinadaPanfu.bloggplatsen.se
Postat av: pingelipong

jag fattar inte att du kan rita så där bra på datorn ja skulle ALDRIG KUNNA RITA SÅ FINT!!!!

//Pingelipong

2011-01-30 @ 19:15:05
Postat av: karpan

Azzå jag fattar inte vad är en ritplata

2011-01-30 @ 19:21:22
Postat av: lilinnea

hihihi vilka snygga bilder du har ritat för hand

hälsningar lilinnea.

2011-02-06 @ 09:55:24

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0