Botten eller toppen?

Har din dag varit botten eller toppen?
På Bottendag.se och Toppendag.se kan man dela med sig av något som varit :thumbdown: eller :thumbup:

Länkar:
toppendagbottendag

Det är samma personer som gjort FNUL :)


Postat av: Jossan_01

Kan inte du ha en Panfu treff!SNÄLLA!!

2011-01-18 @ 17:51:47
URL: http://panfublogg.bloggplatsen.se
Postat av: pingelipong

det är coolt att gå in på den hemsidan! :P

//Pingelipong

2011-01-19 @ 07:42:39
Postat av: Anonym

Min dag har varit usel!!!En panda som var min bästis har fått för sig att jag är elak bara för jag sa ''kan du gå ut ur min koja,snälla?jag ska göra en hemlig sak.''sedan börjar hon larva sig och säger ''jag trodde du var mig vän''. Sedan går hon in på världar och sprider rykten om att jag är elak så nu pratar ingen med mig!!jag har inte gjort nåt ens!så nu ska jag radera mig panda och göra en ny.

Detta var det sista ni såg av krux :(

2011-01-19 @ 20:09:42

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0