Panfu idag

Det är inte riktigt något almänt som hänt idag :S
Men jag åkte skridskor med Lunie och då mötte jag: ;)

Jag tycker om skidglasögonen och öronmuffarna :3 Så mysiga ^^
Lunie har rullskridskor på sig i stället för skridskor :D

Ella värkar vara bra på att åka skridskor :S:D

Smashing Pankakes kunde inte komma till panfu nu men på tal om pankakor kommer Troy

Han ska väll laga pankakor åt oss ;) Undra om han kommer konkurera ut Bruno då :S

;p

Mins ni att det stod i Panfubloggen att när pandorna bytte mallar skulle bloggen också det? Typ något sånt? Det är en ny reklam som har någon ny design av den bloggen i bakgrunden :S


Jag tror jag nu vet varför jag gillar den nya pandamallen... För att när man växer förändras man ju, så varför ska inte panfu också det liksom?


Postat av: karpan

Ska logga in på Panfu nu

2011-01-17 @ 19:31:16
Postat av: Ly♥

Jag vill ha tillbaka det gamla utseendet!!!!!!

2011-01-17 @ 20:52:21
URL: http://lypandan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ofta du inte märkt att Panfu, faktiskt H A R förändras? Det jag inte gillar med Panfu är de stora pratbubblorna, och de kunde väl ta tillbaka till de första typsnittet!?

2011-01-18 @ 08:41:14
Postat av: pingelipong

jag håller med Ly!!!! ;(

//Pingelipong

2011-01-18 @ 16:17:05
Postat av: LaDy_G

Hejsan! :*



Jag gillar ente ( Inte skånska )



Att om man har t.ex så många panfu vänner så glömmer den bort om man t.ex har sin bästis -.-'

2011-01-18 @ 16:48:11
Postat av: Talola

Kolla in min blogg.^^



//Talola

2011-01-18 @ 17:29:13
URL: http://talolastar.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0