Tema-Lunie

Lunies stil är lugg, halsband, scarf, enfärgad tröja ovanför en mörk långärmad, öppen tjock-tröja

Har jag lyckats?

Haha X)
Luggen kansek är för lång? X)
Klippte lugg sommaren 09 :P
Hade ingen enfärgad tröja :( Men dethär är den enda jag har utan stort tryck

Halsbandet:


Såhär ser Lunie ut:

Teckad i alla fall :)
Blev inte nöjd med ögonen :(

Lunie temat på Panfu:

Just nu skulle det nog vara dethär :S
För ingen av hennes förra Lunir hår passar längre :(

Men såhär var typiskt henne innan:


Typiskt Lunie hår är:

Men hon gillar det inte :S Konstigt eftersom det ser nästan exakt ut som hennes riktiga hår :S


Postat av: Kly84

Ett sådant halsband har jag med :) Jätte fint

2011-01-21 @ 14:20:04
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: Lola100

För mig hade det nog varit: baseball-tröja (blå eller lila) och jeans och mönstrade strumpor.

2011-01-21 @ 15:30:00
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: pingelipong

va fiiin! :thumbup:

//Pingelipong

2011-01-21 @ 19:19:10
Postat av: karpan

Vad fin du var

2011-01-21 @ 19:55:54
Postat av: saifeng

Hej Lomise jag undrar om du kunde göra inter vjuver med pandos du umgås med alltså byta varge veka så klart och fråga om dem vill vara med men det är ju bara ettf örslag



//saifeng!

2011-01-23 @ 17:42:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0