Allt bra igen

Nu är bråket mellan mig och Roja över!

Jupp!


Det var så självklart att det var Fox och Patty som gjort upp allt!

Ja! Och vi gick på det! Så lågt av dem! Men varför?


Ingen aning... Ska vi berätta hur vi blev ihop igen?

Ja! Jag gick på stan, helt förstörd. Men så såg jag BlackBoy också gå på stan, som jag. Men inte med någon annan flickvän inte! Han gick till ett hörn mellan afärerna och började storgråta! Han roppade mitt namn hela tiden och kunde inte sluta. Då gick det upp för mig att såklart var det Pattys fel!

... Ja... Jag var helt förkrossad. Men jag lugnade ner mig tillslut. I alla fall med mitt tjutande. Men grät gjorde jag fortfarande. Då, från ingenstans kom Roja och kastade sig över mig.


Vi såg varandra i ögonen och förstod precis vad som hänt. Sen satt vi där i gränden och kramades och grät...
Så nu är vi mer tajta än någonsin!
Och vi har fått en ny R&B bild på oss! :D


:blush: Och jag ska försöka sluta vara så tuff inför andra! Nu ska jag vara en mjukis! För det är så Roja vill ha mig ^^

Åh, Nej du! Från och med nu struntar jag i hur du spelar tuff eller inte! Du ska vara exakt som du är och alltid har varit! :D


Postat av: Sanna626/Lisa

Hur gör du dina bilder???

ritar du dom eller hur gör du!!!

Snälla kan du ge ett förslag hur man ska göra jag håller redan på att göra en saga som handlar om mn black boy och mitt andra husdjur som jag inte kommit på namn än, men den är också svart som black boy. Snälla Lomise hur ritar du eller om du gör något annat men hur gör du?! :O

2011-07-18 @ 20:43:28
URL: http://onlinesanna.blogg.se/
Postat av: Matilda [FOTO]

fin blogg! :)

2011-07-18 @ 21:31:48
URL: http://moobyjo.blogg.se/
Postat av: lona

fin blogg ^^

2011-07-20 @ 13:22:13
URL: http://lonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååhhhhhhhhhh härligt med ett lycklit slut

elakt av Patty och göra så

2011-07-20 @ 20:58:23
Postat av: lomis2

åhh aLLT VAR SÅ ROMANTISKT MED MUSIKEN I BAKRUNDE OCH ALLT.....ja detdära med muaiken var lite påhittat då men aja xD

2011-07-22 @ 23:26:04
Postat av: tildasofie

åhh

2011-08-05 @ 18:33:14

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0