Havets hus och Nordens ark

Oj vad det har varit fint väder!!
Jag sa ju att jag skulle kommit hem i morgon igenkligen men nu är jag hemma!
Jag och pappa har haft det underbart på campingen! Och efter ett par dagar ute i det fina vädret så käns det bra att sitta vid datorn lite igen :)

Bildbomb!
När jag skulla packa, Gizmo ville följa med :3


Det första jag och pappa gjorde var att hälsa på brorsan på ett scoutläger i närheten! Jag mötte många andra jag kände där :)


Här sitter jag och äter kvällsmat :) Pappa sitter på andra sidan men jag visar han inte här på bloggen.


Frukost XP

Det var en väldigt liten stuga ^^

Nu bilder från havets hus!

High five! XD


De hade en nice minigolf :)


Typ enda bra bilden på ett akvarium... -_-



Ahhh!! Help!! XD


Platt... fisk... XD


Krabba! ^^ Det var ett sådant ställe där man fick röra djuren


Mer plattfisk ^^










Nästa dag!
Nordens ark!
Jag har bara varit där en gång innan, det var i klass 0 ;)










Sen när jag och pappa fikade hörde vi en tjej som skrek! Det var en orm som hade skrämt henne XD Så jag sprang fram och tog kort :P





Shoping! Jag och pappa var i en massa olika afärer. Här är kläderna jag köpte ^__^

Prickig tjol och gympakläder :)


Mjukisdjur =w=
Den bästa typen av souvenir tycker jag!
Snigen= Jag älskar den :D Jag har alltid varit förtjust i trädgårdssniglar :) Den ska påminna mig om min dag på nordens ark :)
Rockan= Ville ha en sådan när jag var på Universeum för ett tag sedan men kunde inte få den då :( Men fick den nu :D Den ska påminna mig om havets hus ^^
Jordgubben= Hmm.. Köpte den på IKEA, kan inte säga att det var en stor grej men den var så sööööt ^__^
Ugglan= Den köpte jag också på Nordens ark men av en ganska stor andledning. När jag var där i 0'an så köpte jag en sådan, men jag tappade bort den kort där efter :( Så nu köpte jag en ny som påminner mig om när jag var där för 9 år sedan :D


Cupcake :D:D:D:D:D Köpte klockan och brickan på saconhand. Filmen och skosmyckerna köpte jag på en filmbutik som bara hade massa gammla filmer i sig. Kortet köpte jag på havets hus men den har inte så mycket med hav att göra :S:P


Postat av: HEDA123

Hej i det fina vädret jag ville bara sega att vi har 30 plus grader varmt! OCH JAG ÄR BRUN!

//HEDA123

2011-06-06 @ 09:21:43
Postat av: Tuatua

Jag vill också dit! OwO

2011-06-06 @ 10:27:25
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Phomppa

Hej, Lomise! Jag vill också dit! Nästsista bilden var jättegullig!Kläderna var också helt fina dom också...? Och både hästarna, och renen var söta...! Bilderna av tigern och "miniormen" så som jag kallar det var ganska roliga bilder! Och räven var också jättegullig! Ååååh! Så gullig! Repet ser roligt ut att klättra i, och att hänga där ser lika roligt ut! Och sen: Kalles Kaviar rutschkane tuben! Den ska jag inte glömma! Den var rolig, den! Fast, du var inte sen heller full med Kaviar när du åkte ut ur den! xD:)=) :D:D:D

Och glassportionerna, såg smaskiga ut! Gizmo vid väskan var en kul bild! (Jag orkade inte säga om alla bilder, det var för många)!:D:D:D



//Phomppa=)

PS. Lomise, snälla! Läs min blogg! jag har jättelite läsare! jag blir jättetacksam om du läser min blogg!

Sidan heter: http://phomppa.blogg.se/

Snälla, läs min blogg!

2011-06-06 @ 12:51:52
URL: http://phomppa.blogg.se/
Postat av: Lunie

Har du glömmt att vi var med högstadiet på nordens ark när jag gick i 6:an och du i 7:an? Vi sov i en kyrka och paddlade kanot en av dagarna.

2011-06-06 @ 13:00:31
Postat av: Jonathan (Pomis)

Fina gosedjur! ^^)

Jag gillar också gosedjurs-souvenirer.

Har typ 100 st gosedjur i våran källare xP



/Jonathan (Pomis)

2011-06-07 @ 15:46:15
URL: http://lillepomis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0