Igår o Nya planer för veckan X3

Igår var jag med Lunie ^^ Vi var först hoss henne men det fans nästan inget att göra så vi åkte hem till oss. Vi hoppade studsmatta till en början. Sedan kom vi på en ny lek med min brorsa! Gräsmattan ska ha en massa bollar på sig. Studsmattan ska ha tre madrasser. Det ena laget ska skydda sig med madrasserna och det andra ska kasta bollar på dem :P Sen ska de första laget försöka slänga sig med madrassen över en i det andra laget :) Och så ska det vara något poängsystem på något sätt om man ska spela det på driktigt.
Vi hittade en igelkott när vi städade upp bollarna!

Efter det var det ganska sent, så hon fick ha fredagsmys med min familj ^_^ Vi åt hamburgare och såg på StarTrekVoyager :)

Jag hade tänkt att åka in till stan' i morgon eftersom det var en klämdag och att det inte skulle vara så mycket folk då eftersom de andra jobbade. Men tydligen tar nästan alla ledigt i morgon så det kommer endå vara väldigt många i butikerna då :P Så jag kanske ska in till stan' idag med Lunie i stället ^__^ Jag ska tvinga henne att gå på Mcdonalds eftersom hon inte gillar det *v*

I helgen åker jag och pappa till Havets hus! Vi ska tilla på fiskar :P Och så ska vi övernatta på nogon camping i närheten och dagen därpå gå till nordens ark! :D Kul, Kul!

På Onsdag ska jag på fest hoss en kompis ^.^ Jag har inte känt henne så länge, vad ska jag ge henne!! >w< Hon sa att hon vill ha kläder... Hmm... Får se!



Postat av: Rebecca Torstensson

Tjao Lomise börjat på panfu igen ska snart börja

igen!! jag också caio säger vad jag heter då

caio!!!

2012-04-01 @ 10:17:43
URL: http://rebeccatorstensson.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0