Oloko



Hmm, Jag kan inte hålla med om att det är så "nytt" :P På svenska är det ju det! Men på Tyska är det några eller någåt år redan ^^ Jag skulle fixa en figur på det då jag märkte att ens panfupanda kan öppnas där! Eller ja, inte med guldmedlemskap och samma level men man får ha samma namn och lösen! :)

Mig!

Det är mycket minde man kan göra på Oloko utan GP (eller GM sår man väll säga ;))
Jag får inte ens vatten :(

Och man får inte vinka förrens man har GM! OCh man kan inte hoppa förrens level 3 och så vidare. Panfu är helt klart bäst! Även fast animeringen på Oloko är lite bättre tycker jag :)

Postat av: saifeng

hej lomise jag har en kanin där och jag har kommit väldigt långt och om du ska ha vatten så måste du gå och hämta den nonn annan stans i oloko jag kan ju beräta att man också kan föda upp dur på sin egen gård plus att jag skule vilja träfa dig där om det går bra för dig alltså



p.s

jag heter saifeng och servern längst upp till höger kan du vell logga in på:D

2011-06-17 @ 10:57:56
Postat av: saifeng

vid tre eller och jag menar vänster vid den där kvarnen eller:D

2011-06-17 @ 12:36:35
Postat av: Tuatua

Spelar också Oloko ^^

2011-06-17 @ 13:49:14
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Pandania00

Jag spelar fast det är astråkigt. Lomise, kan jag få kopiera profilbilden? :) Ser exakt ut så och kan inte ta bild på datorn här ;( Snälla, Lomise?

Skicka mejl ([email protected]) eller kommentera: www.pandania.blogg.se

Tack! :D

/Pandania00

2011-06-17 @ 14:01:00
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Pandania00

Okej det spelar ingen roll, orkar inte endå ^_^

2011-06-17 @ 14:17:54
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Emmy_10 & Flora_555 (Oloko)

Hej!

Man kan ta vatten, men nt i sin egen gård (: Och man kan vinka när man är på minst lvl 5. På Oloko kan man göra mycket, bara man upptäcker allt! Man kan visserligen inte köpa saker eller odla i sin trädgård, men man kan hämta saker, sälja saker, skaffa jobb och odla på andra ställen. Om du inte har märkt det finns det levlar, som på Panfu.



Mvh Emmy_10 & Flora_555 på lvl 6.

2011-06-17 @ 16:04:00
Postat av: jonas2003

oloko är bätre!

2011-06-25 @ 18:18:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0