Roja: Varför kan de inte sluta!

Hej, Roja här. Åh, jag har så dålit samvete... Jo, såhär är det. Jag och BlackBoy gick genom staden. Jag såg att han just skulle hålla hand med mig :D Men just då kom en grön bolly och mobbade honnom och sa dumma saker. Men BlackBoy gjorde inget! Han bara tog imot det! Han som brukar vara så tuff!! Jag tror att det är jag som har gjrt honnom mjuk. Jag älskar hans mjuka sida men... Jag vill inte ta bort hans tuffhet helt och hållet! Vad ska jag göra? :(

Åh!! Jag blir så sur på de som mobbas! Och särskilt mot min Blackeygos!


Postat av: Lunie

Jag kom på en sak: Jag kan inte komma till dig förrän vid sju, eller i alla fall inte med packning. När kan jag komma? Måste gå ut med Fancy först också.. :D

2011-06-22 @ 16:30:44
Postat av: sanna626

haha bra blogg :)

2011-06-23 @ 15:19:47
Postat av: sanna626

;D

2011-06-23 @ 15:21:33
URL: http://sanna.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0