TF Hawaii

Hello! ^^

Idag var det TF Hawaii, jag hade inte mera Hawaiisaker än dethär:

Fast dendär blommstergrejen är väll väldigt typisk Hawaii och tröjan passar in väldigt bra också så jag är nöjd :)

Insperation:


Aa, Lilo och stich är en stor insperation innom Hawaii kläder ^^ Mest Lilo då XD Skulle vilja haft de kläderna som Lilo har på bilden men kanske inte i skolan ;)

Postat av: Viktoria

Varför slutade dem med den riktiga Lilo och Stich serien? Jag älskade den. Finns det någon möjlighet att se serien på internet någonstans?



När har du sommarlov? Jag hade skolavslutning idag, yey.

2011-06-10 @ 19:34:32
Postat av: Bella

ÄLSKAR VERKLIGEN din tröja den e så fin och blommorna :)

2011-06-11 @ 10:10:01
URL: http://bellaisme.blogg.se/
Postat av: EmiliaÄngeln

Visst fick du min kommentar?

2011-06-11 @ 11:41:00
Postat av: Tilda ;-)

Hej Lomise!

Jag älskar din blogg den är jätte bra ! :)

Jag har läst din sätt hur man lägger in en header , men jag provade men fattar inte ett skit ;D

Iaf , undrade om du kunde skicka bloggsvar till mig :D

Tack och puss!

2011-06-11 @ 20:40:40
URL: http://tildashemlighet.blogg.se/
Postat av: Amandaherree!

Älskar din blogg :) :*

Jätte fina kläder!

Kan vi vara vänner ? ;-)

2011-06-11 @ 20:41:48

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0