Allmänt det senaste

Hmm... tja, Ragdoll har tjatat på mig att SKRIVA! Och ja, jag vet att jag inte skriver så ofta som jag hade velat! :S Men min dumma dator är familjens förra. Så pappas/mammas konton är kvar med makt att sätta spärrar då jag inte KAN gå in på min användare efter vald tid, och de har valt kl 9 på vardagar villket ireterar mig! Så jag försöker skriva så fort jag kommer hem! Iblan lyckas jag men de senaste 3 dagarna har jag varit med kommpisar :3

Måndags:
Jag var med Lunie :)
Vi sminkade oss! Inte så märkvärldigt men... hon har nästan alldrig gjort det förut så :P... Det var lite särskilt ^^

Vet inte om jag får visa bilder på henne... Kan inte fråga nu men XP

Tisdag:
Jag fick en fin kasse av Ragdoll! Som hon fått i någon bokklubb för länge sedan. Bäst av allt: Yokaj Studeo har ritat bilden! Jag tyckte allt att jag kände igen bilden :D



Och borsans klass sälger kakot och godis till klassresan. Det är nästan bara 7, 8, 9-an som köper käns det som XD De behöver inte knacka dörr precis XD
För alla i klassen jag vet har köpt. En åt på lektionen :bigeyes: det var rätt kul när läraren inte märkte nått XD
Men om han hade märkt... aj då...

Jag har köpt två godis-burkar

En som köpte av brorsan var storebror till en som också sålde, gansla kul att han inte ville köpe av sin lillebror XD

På gympan klarade jag en fin volt! :D
Och på dykningen var jag tvungen att simma 300 meter eller var det var ಠ_ಠ Ett steg närmare fridykarsertifikat!

Idag:
Jag var med Lunie och Mathilda nyss :)
De köpte var sin burk med kola/chokladbollar och jag hade en godisburk, vi åt medans vi tittade på TV, och så hoppade vi studsmatta också ^^
Det börjar bli vår! Snälla dumma snö, sluta komma nu då!

Jag spelade även upp en låt jag skrivit på musiken! :D Ni kanske får höre den någon dag ;)

Och på matten gjorde vi inte så matte vill jag säga ;) Jag och de andra (mest jag) gjorde massa viga grejer som sitta på knä (kan inte förstå att ett par i klassen inte kan det), brygga då jag rör händerna på fötterna, hälarna på ögonen, huvudet på smalbenet när jag ligger på magen :S, såndär konstig grej då man har bena i kors när fötterna är vinklade uppåt :S... Massa viga grejer i alla fall... Den som ägde mig var en tjej som kunde ta ena benet rätt i luften! när hon stod på andra benet. Fast hon tävlar i konståkning så det är inte så konstigt att hon tränat på det ^^

:S=Dåliga förklaringar ;p

Gammla bilder på 2 av de grejerna, jag var i "bättre brygga" då, idag


Postat av: pingelipong/annika

ahhhhhh snön smälter inte här i finland... :mad:

//pingelipong

2011-03-31 @ 07:01:12
Postat av: Gotlands_pandis

Min brorsa säljer också godis, Lillebrors bästa kolablandning (på bilden) och Blåkulleblandning!;) Typ världens smarrigaste kolor och annat godis ... xD

2011-03-31 @ 16:16:05
URL: http://gotlandspandis.blogg.se/
Postat av: godisbit

Pingelipong..: Bor du i finland??? Snälla svara pingelipong!! :) För jag undrar om du kan finska?

2011-03-31 @ 19:42:19
URL: http://Har ingen blogg! :( Tyvärr
Postat av: Lydia

Vet du villka tester hon som åker konståkning har?

Jag tävlar själv i konståkning så det skulle vara kul att veta :)

2011-03-31 @ 20:33:09
URL: http://lyydiias.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0