Easters historia

Hej, ni har fått höra nigra av mina husdjurs historia, nu är det Easter's tur.

Jupp! Vi kan börja med att jag måste ha denhär tråkiga färgen! På texten! Jag har ju så många färger.

 
Du kan börja med att berätta om dina förfäder! Då kan det kanske bli lättare att förstå hur jag fick dig :)

Bra idé! Jo, vi två är inte säkra men jag släcktforskade lite förra året och såg något om att i Tyskland 2007 fick man påskbollys!
 
Men Panfu fans väll inte 2007?

Inte Svenska panfu kanske :S Men kanske Tyska
 

Ok, så dina förfäder var årest påskbolly 07 i Tyskland enligt din forskning?

Jag tror det :S


Ok, men nu undrar de nog hur jag fick DIG :)

Ja, just det, emm... Jo, innan blogglistan fanns... Alltså innan det fans så extremt många panfubloggar så fans det en liten changs att de som faktiskt hade panfubloggar fick en sån som mig. Fast det var inte så lätt!


Så man kan få din nu?

Eftersom ingen fått en som mig sedan listan kom tror jag inte det :(


Ok, något mer du vill berätta?

Hmm.. nej, eller, jo. En gång bråkade alla andra djuren över sina färger. Men jag hade ju alla deras färger så jag kom mitt i mellan ^^
 

Ja, just det ^^ Och så förvandlades alla andra till påskbollys också :P

Hihi


Postat av: Hussehilda

när fick man den bollyn

2011-03-22 @ 14:01:34
URL: http://hussehilda.blogg.se/
Postat av: pingelipong

va guuullig historia!! ^^ Va sööt bolly!

//pingelipong

2011-03-22 @ 15:55:09
Postat av: Lizzie_123

Hej, jo jag fick också en gång en sån bolly fast det vart när mitt första gp började,jag fick ett för mitt gp tog sååå lång tid på sig att börja :)

2011-03-22 @ 19:03:03
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0