Panfu idag

Som vanligt är jag först bland alla panfubloggare med att skriva om det senaste... inte alls!

Duck eller Nisse som han heter nu får veta hoss Kamaria att han var en fånge som rymt från Bitterland. Det borde han fått reda på mycket tidigare om det inte vore så att jag inte gått in på panfu de senaste dagarna.

(Tack och lov att de förminskade honnom)

Duck behöver nya kläder... mot Lilli!


Jaha, solglasögon också... Mot Gonzo!


Klar då va?
Japp!
Åh, en tröja som minne av han! :)

Och nu till de senaste kläderna!

Jag TOTALT-älskar dem! :D
Skeddna kl'er
Jag har köpt kill-kläderna förutom tröjan, jag tog den rosa i stället.
Jag älskar mest att man kan köpa ansikts-smuttset :D

Postat av: Hussehilda

fint fint

2011-03-20 @ 15:11:29
URL: http://har ingen nu
Postat av: cilla_0

Asså gillar du det värkligen jag tycker att dom är totalt fula :/

2011-03-20 @ 19:37:41
Postat av: pingelipong

Jag tyckte kläderna var lite konstiga, :S men smutset var coolt! :D

//Pingelipong

2011-03-20 @ 20:08:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0