Prao dag 2

Idag var inta pappa inne på messan. Som sälskap hade jag i stället två stycken tjäcka go'a gubb'a som jobbar på deplatser som jag reprensenterar. Så vi 3 turades om att stå i montern. Så jag fick väldigt många raster :) Och idag bjöd vi på en mat-smakprov-grej som vars namn skulle avslöja var jag bor. Jag åt ganska många sånna så emm... jag har bara ätit frukost idag ^^ Kvällsmat blir det väll också snart men just nu har jag idag bara ätit en omelett och MASSA godis+smakprov ^^
Jag åkte Segway hela 6 gånger! :D

Bild från igår

Så jag har åkt det 7 gånger! Wow! XP Jag SKA köpa en sån! I stället för en moppe! Kanske det inte blir så men jag ska i alla fall försöka för dethär är något jag VÄRKLIGEN vill ha! Visst, den kostar 62 000 kr (På det företaget jag åkte med idag) men jag är väldigt bra på att förhandla med mina föräldrar och en moppe är väll inte heller så billig? Och om jag måste åka med moppe någon gång kan jag ta mammas gammla ^^

Mässhuset från parkeringstaket:


Där ifrån ser man också Liseberg:
 

Här är de saker jag fick som inte var lappar idag:

De två rullarna är arfisher. Den ena är på söta pumor tror jag det var och i den andra är det 3 st på ett land. Jag visade dem på det andra inlägget. Fast den jag tog idag är till brorsan :)

Idag satte vi också upp studsmattan. Lite besviken att de började utan mig... I ÅR IGEN :(!

Nåja, den är uppe i alla fall...
Aja, Keep walking! :)
Det tyckte jag tills min dator sa dethär:

"Det gick inte att starta datorn"
Aja, den fixar väll det. Men nej då! :( Den säger att den inte kunde repareras! Jag tror ju inte (än) att min dator kommer förstöras men jag kan ju inte villket fall gå in på de på ett tag :( Så är på brorsans dator som är Aaaaaaaahhhcchhh!!! Visst, min är inte den senaste Apple-datorn heller men jag jag i alla fall gå till mina filer och med ett tanjentbord som inte har för små tanjenter! :P
Så just nu är jag lite nere, särskilt nu när jag är trött efter att ha jobbat i 9 timmar och stått upp 95 % av den tiden

Postat av: MissElla

Haha (:

Kuligt,jo.Eh nu har jag en grymt efterlängtad fråga som jag försökt fixa i åratal nu...haha x)Men iallafall hur gör man en såndär fin Panfudesign till sin blogg?Har också en panfublogg men har ingen panfulayout...:(

Kram\\MissElla

2011-03-25 @ 20:42:39
URL: http://panfuella.webblogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

hur får du alla gratis prylar?! :P

//Pingelipong

2011-03-26 @ 11:50:10

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0