R&B - Panfu hoy en día

¡Hola! (Panfu hoy en día = Panfu idag ;))

Det är vår!...

...Och kärleken blommar! 

Hm...

Och Lenny delar ut massa hjärtan som man får kasta på varandra!

Ja, efter man kastat på några han tycker behöver lite love

När vi gick till SanPanfu var alla helt uppspelta och riktigt lös av kärlek!


Roja samlade upp alla hjärtan som låg och skräpade och kastade dem på mig när vi gick på en promenad :blush::)

Whee ^^


Varför hade du lila kläder på dig?

För att lila är kärleks-färgen för mig ^^

Jag som alltid tyckt att typ röd eller rosa var det :S

Jo, men om jag skulle ha på mig röda kläder skulle ingen märka mig ^^

Du har en poäng där ;)

På tal om färger, vilka är dina favoriter?

Emm... Svart ;) Röd... Och typ grön :)

Mina är Röd, Lila och SVART :D

Postat av: nioo♥

^.^

Guud vad duktig du är på att måla!:love:

2011-03-26 @ 12:29:47
URL: http://niooking.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du är riktit bra på måla + du har en jätte fin blogg



Kram Victoria

2011-03-26 @ 17:28:36
URL: http://dagarveckorochmanader.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

JAA super fin teckning!:D

//Pingelipong

2011-03-26 @ 21:49:42

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0