Today 31 Mars

Det roliga började på matten, hihi ^^
Vi satt och hade tråkigt... jag är i en extra-grupp med 5 pers. En av killarna tjatade om att "räkna med godis". Vilket lädde till "Räkna med kebabb" XD. Om alla får VG på provet kan vi inte få en kebab då? Frågade han på skoj. Inte kebab men något gott kanske... pizza... ni får pizza om alla får VG på matteprovet! Ja! :D Och 5-10 minuter senare kommer läraren från den andra, stora gruppen och säger Har du lovat dem pizza? XD Så gjorde han också så då :P Fast den stora gruppen måste få MVG XD:D LOL! Pizza nästa! Jag kanske kommer få VG... Jag är lite efter men jag märke att jag kunde diagnosen på 1/3 av provet utan att ha räknat de vanliga talen :P


Sen på gympan spelade vi innebandy :D Mitt lag vann! :D
Det var 1-2 tjejer i varga lag :S När Ragdoll var den endra tjejen på planen gjorde hon ett mål :D Och alla aploderade superhögt! En av de "skumma" ;) killarna i klassen började skrika BRA saker åt henne! Kom igen nu Ragdoll!! Gör mål nu! Bra kämpat! Girl power! Fast han sa hennes riktiga namn då ;) Det var askul X)

Och när jag gick ut från gympan såg jag alla i en bunte på gården. Vad tittade alla på? Jo, en av killarna rakade håret på en annan XD Båda var med på det såklart! Det var superroligt!


Postat av: Davi22

Tävling på min blogg http://davilina.bloggplatse.se/2011/04/01/4997803/#kommentarer (klicka på länken)

P.S tipsa gärna tävlingen på din blogg D.S

2011-04-01 @ 10:22:57
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: pingelipong/annika

:O ee... varför gjorde dom det på skolgården? :P :P

//Pingelipong

2011-04-01 @ 12:20:30
Postat av: Ragdoll

ja, nu sitter jag i serbien.....vissar isak din blogg....

2011-04-18 @ 20:23:33

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0