TV & Filmkväll igår

Igår var jag hoss Lunie och hade lite TV-Film-kväll :)

Först var vi i en kiosk där vi skulle hyra film. Men Lunie's syster Twink och hennes kompis ville se på en film som inte vi ville se på! Tur att jag tog med mig en reservfilm hemifrån ;) De ville se på Twiligt 3 men jag och Lunie var inte så sugna på att se den just då.

Så när vi kom hem till henne fick de se den och jag och Lunie såg på DisneyChannel på internet :P
Vi såg på två avsnitt av Lycka till charlie och tre av På kroken. Just nu har mina päron tagit bort Disney från våran tv :(:P

Sen fick vi tillslut se på min film! Igenkligen var det ett avsnitt i en lång serie men vi såg på del 1 som är lika lång som en flm så.. ;)
Det var Star trek voyager. Mamma har alla 7 sesongerna på DVD. Jag och :love: den serien!! Ni kommer säkert få höra mer av den :P

(Jag och mamma ska kanske på en mässa med Star Trek någon gång i år :D:D Man får rabat om man klär ut sig som en av dem :D:D)


Sen såg vi på melodifestivalen. En av min lillebrors kompisar skickade iväg ett kedje-sms där det stog typ "Vi som inte gillar Erik Saade" Hihi. Själv vet jag inte vad jag tycker :S I'm in love tycker jag var en bra Melodifestivalen låt men mer vet jag inte... :S

Postat av: godisbiten12

du skulle ha sett twilight 3 (eclipse) den är dö bra

.

2011-03-13 @ 11:35:13
Postat av: hirry

Pappa :love: den serien, han har sett alla avsnitt.

2011-03-13 @ 12:14:23
Postat av: Nadja

Älskar twilight :D. Det ser ut som en bra film

2011-03-13 @ 16:46:50
URL: http://www.panfunada.bloggplatsen.se
Postat av: Ragdoll

twilight 3? kunder du inet skrivit eclips? haha lomise skulle inte se den för de handlar om vampyrer och vampyrer är ju onskafulla ^^

2011-03-13 @ 16:58:52
Postat av: timsli

man kan ju inte ta bort disny chenel

2011-03-13 @ 17:26:01
Postat av: Pingelipong

Jag älskade eric bra låt! :heart:

//pingelipong

2011-03-13 @ 17:56:31

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0